Papyr> no zasa som si to nepozorne precital... takze doplnenie:
ked som hovoril o vlakoch, mal som samozrejme na mysli metro...
a tu jednokolajku na Malostranskej mam aj odfotenu, podobne aj vylukove busy a okrem nej som mal na mysli aj podchadzanie elektriciek pod takou budovou pri zaciatku Karlovho mostu (jak je ten prechod).
co sa mi nepacilo: ako mozu skuplovat dve uplne typovo odlisne historicke eliny a robit na nich okruzne jazdy??
ked som hovoril o vlakoch, mal som samozrejme na mysli metro...
a tu jednokolajku na Malostranskej mam aj odfotenu, podobne aj vylukove busy a okrem nej som mal na mysli aj podchadzanie elektriciek pod takou budovou pri zaciatku Karlovho mostu (jak je ten prechod).
co sa mi nepacilo: ako mozu skuplovat dve uplne typovo odlisne historicke eliny a robit na nich okruzne jazdy??
Martin z Prahy
ufo: Sedadla v M1 zase tak blízko sebe nejsou. Mě se na nich sedí dobře. V další dodávce 20 M1, na které se uzavřel kontrakt právě včera za 4,5 miliard korun, budou mít sedadla napřímená opěradla, čímž se získá až 15 cm. navíc. Ale co budou mít také bude kombinované sezení: Podélné, příčné. V těchto 22 M1 je pouze příčné.
Hlásí se: "ukončete prosím výstup a nástup, dveře se zavírají, příští stanice ......."
Pokud nažene souprava zpoždění a další se blíží brzy za ní, tak se po celém nástupišti ozývá:
"vážení cestující, prosíme o urychlený nástup do soupravy" Nebo: Ve směru Zličín nenastupujte prosím do soupravy, za okamžik přijede další". Největší sranda je ráno na Smíchovském nádraží, kde někdy musíte nechat ujet až 3 soupravy než se do nich vejdete. Někdy stojíte i na schodech, protože nástupiště je zaplněno lidmi, tak že se na něj nevejdete.
ferro: Nové soupravy mají míst k sezení stejně, jako staré rusiashity, ale o 101 cestujících na stání více. Toto je výhoda nového příčného sezení.