Na hlavnej stranke je napisane, ze 7919+7920 ma ako posledna klasicke zberace, co ma potom 7925+7926?
Turbo: Ikarusy 4X5 kuria, uz im sezona zacala, takze sa s tym mozes stretnut uz teraz. Ale zaujimalo by ma,ci maju tak nedokonale chladenie motora, alebo to vodici pustaju len zo zvyku. Teraz uz budu jazdit vsetky minimalne piate leto, takze v tych caluneny sedackach uz bude tolko bakterii z ludskeho potu a potrieb bezdomovcov, ze keby ste to dali hygienikom na rozbor, v zivote by ste si tam nesadli.
A to vazne zastavas nazor, ze keby Maribor zvladol dodavky, mali by sme lepsie autobusy??? Ved Tambus je obycajny licencny autobus, ktory sa na zapade vyrabal (ako MAN), ked Ikarusy 280 oslavovali svoju najvecsiu etapu zivota. To je autobus 80.rokov, ktory je teraz maximalne moralne zastarany.
TBC:tiez si myslim, ze sa mohla dat sanca slovenskym vyrobcom.Preferoval by som Slovbus z NM. Ked to kupuju aj Cesi, nemusi to byt az take zle.
Andrej(Andy 008): Ikarusy 280 sa stale vyrabaju. Mozes si to overit v Dopravnom magazine 6/2001.
ferro: tie nove supravy metra M1-sedacky su pekne, ale su nehorazne oproti sebe blizko, cize dochadza k intimnym stretnutiam medzi cestujucimi-nohy tam musi mat medzi nohami oproti sediaceho. Radsej tomu mali dat troje dvere ako vo Viedni a rozsirit priestor medzi sedackami.
A Honza hlasi:“ukončete naástup, dveře se zavírají“, alebo to zmenili??? Alebo si blbo pamatam?
A Kacerov je depo aj pre metro.
Turbo: Ikarusy 4X5 kuria, uz im sezona zacala, takze sa s tym mozes stretnut uz teraz. Ale zaujimalo by ma,ci maju tak nedokonale chladenie motora, alebo to vodici pustaju len zo zvyku. Teraz uz budu jazdit vsetky minimalne piate leto, takze v tych caluneny sedackach uz bude tolko bakterii z ludskeho potu a potrieb bezdomovcov, ze keby ste to dali hygienikom na rozbor, v zivote by ste si tam nesadli.
A to vazne zastavas nazor, ze keby Maribor zvladol dodavky, mali by sme lepsie autobusy??? Ved Tambus je obycajny licencny autobus, ktory sa na zapade vyrabal (ako MAN), ked Ikarusy 280 oslavovali svoju najvecsiu etapu zivota. To je autobus 80.rokov, ktory je teraz maximalne moralne zastarany.
TBC:tiez si myslim, ze sa mohla dat sanca slovenskym vyrobcom.Preferoval by som Slovbus z NM. Ked to kupuju aj Cesi, nemusi to byt az take zle.
Andrej(Andy 008): Ikarusy 280 sa stale vyrabaju. Mozes si to overit v Dopravnom magazine 6/2001.
ferro: tie nove supravy metra M1-sedacky su pekne, ale su nehorazne oproti sebe blizko, cize dochadza k intimnym stretnutiam medzi cestujucimi-nohy tam musi mat medzi nohami oproti sediaceho. Radsej tomu mali dat troje dvere ako vo Viedni a rozsirit priestor medzi sedackami.
A Honza hlasi:“ukončete naástup, dveře se zavírají“, alebo to zmenili??? Alebo si blbo pamatam?
A Kacerov je depo aj pre metro.
. Neviem prečo ešte stojí, no jednoznačne o záhubu sa snaží aj sám. Je celý hrdzavý, ledva drží pokope po jeho trávnato-burinovo-krovitom povrchu sa preháňajú kobylky a iný hmyz ;)) Ak niekto z Prahy vie, na čo sa v súčasnosti toto monštrum využíva resp. aké s ním sú plány, dajte vedieť. Dúfam, že si ho nechcete nechať ako "koloseum". V každom prípade som pri ňom zacítil časť toho, čo je už viac ako 10 rokov preč...
Majkl
Našťastie som dnes v beuse videl, že Ikarus pokračuje s výrobou, tentokrát v Székesfehérvári. Dúfam, že sa tu ešte dajaké nové Ikarusy objavia. A pokiaľ ide o mňa, ja by som aj z tých 60 Ikarusov 280, ktoré ešte jazdia vybral 30, splynofikoval ich a ostatné vyradil.
si, beus: a okrem toho, ako povedal jeden môj známy vodič: "Karosa, to neni autobus". Chudáci Krasňanci, ktorí musia prejsť zo 415 na plyňáky.
Ináč dnes som videl na pražskej dajaký nový Irisbus, vzadu s dvoma nápravami (ako Solaris 15), naboku mal nálepky "Novinka 2002", alebo dačo také. A neviem, či bol mestský alebo medzimestský. Nevie niekto o tom viac? Nebol náhodou v Nitre na strojárskom veľtrhu?
KLF: na tie mačacie hlavy na 43 by som posielal už len samé plesnivé Karosy - nech tam totálne zhnijú.
Ste vedeli, že Starko má vlastnú autoškolu? - Vigľášska 1
Papyr: výhybky v BB menili komplet minulé leto a stálo to okolo 10 melónikov.