Tá čiara vyzerá ako zubačka na Dlhé Diely - a je to aj v schéme aktuálneho stavu o jeden príspevok nižšie. Na Dlhých Dieloch som býval asi 4 týždne a stačilo mi. To je nekoncepčne navrhnuté sídlisko, ale treba sa s tým nejak vysporiadať. Myslím, že trolejbus je stále najlepším riešením, električka je akosi nerealistická. Nechcem si predstaviť ako by sa tam šplhali staré socialistické Karosy - tie mali problémy aj s Kramármi.
Trochu počítaj. Pozri si v prehľade vozidiel, koľko ich je a pozri v histórii výpravy, napr. v júni, koľko je ich treba počas školského roku na t71 (nebudem ťa napínať, je to 13/16). A naviac na Kramároch ich v rámci skúšobných jázd testovali a nebola to vhodná linka. Takže tvoja otázka je úplné teoretická, v praxi neuskutočniteľná.
Tu je za mňa návrh, kam sa zmestí aj Petržalka a na druhej do budúcna aj Vrakuňa. V aktuálnom stave by mohol DPB rovno propagovať pripravovanú trať cez Košickú + dočasne zakryť budúce miesto pre Vrakuňu informáciami o linkách alebo tarifách, ktoré by sa v budúcnosti mohli presunúť vedľa jazvečíka.
Obávam sa, že vodiči sú zdrojom nesprávnych informácií. Žiadne nové električky neprídu, tobôž nie 50 metrové. Budúci rok má prísť ešte 10 kusov 32,5 metrových jednosmerných.
Električky č. 3 sa zhustili, čo sa týka frekvencie, no zároveň sa predĺžili odchody iných spojov, poobede aj ráno. Interval sa predĺžil. Napríklad pri prestupe z elek. 3 pri Blumentali na 9 do KV sa čakávalo 3-4 min., teraz 6-7. To nie je dobre riešenie pre ostatných, ktorí elektr. 3 málo používajú.
Väčšina prác sa dá robiť priamo z chodníka a na minimálny čas môže stavebný stroj zastaviť v jazdnom pruhu. Teraz napríklad tam nie je ani nohy a aj tak je pruh blokovaný.
Ale tak aspoň sú motoristi obmedzení s prídavným bonusom zhoršenia MHD. A o to tu asi ide.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
upravovač fotiek