Reply on: si #252917:
Ta zastavka podzemna Kramare, to by dost predrazilo projekt a aj to pesie napojenie by bolo podla mna asi z dost velkou prechadzkou. Lamac samotny podla mna nema potencial na elektricku. Rentabilne mi pride len kopirovanie trasy 83,84. Ale taketo nieco budovat bez trate Stefanikova je asi useless - s napojenim na Suche myto.
bobitwo
Vrátime sa k vodič mal zastaviť. A vedel vodič, že je problém? Lebo električka je veľká a pomerne hlučná a v kabínke koľkokrát nič nepočuť. V celej električke sú tlačidlá a je tam aj napísané, čo treba spraviť, keď treba núdzovo zastaviť. Teraz píšete, že to bolo za jazdy, takže vodič sa venoval logicky riadeniu električky.
Teraz budem sviňa, ale váš príbeh, že najprv nastúpili do električky, potom sa zradu do nej dobíjali, potom že vyblokovali. Čo si mám pod tým predstaviť? Že jej okamžite nespravili koridor? Alebo jej aktívne bránili prejsť? Nevieme.
Je smutné, že sa niečo také stalo. Ale za viac ako 20 rokov aktívneho užívania som nepríjemnú skúsenosť mal do 5x. Takže by som kvôli 1 udalosti hneď nekydal na celú organizáciu.