Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: D555.3008 #239730:
Ospravedlňujem sa všetkým, samozrejme 208... A nedalo by sa vymyslieť niečo také, aby na Šulekovu zachádzali trolejbusy 203 a 207 a potom pokračovali v svojich trasách. V podstate ide iba o to, aby sa hlavne starší ľudia, rodičia s deťmi a nákupmi dostali dopravným prostriedkom smerom hore, zísť dole nie je až taký problém (teda okrem zimných mesiacov, keď je poľadovica).
Ospravedlňujem sa, 😞 samozrejme som mala na mysli trolejbus číslo 208, nuž chybička sa mi votrela...
O návrate do režimu školského roka stále ani chýru, ani slychu?
Reply on: Jak44 #239737:
Miestni po sieťach písali, že depo sa im práve stavia načierno, ale nemám to overené. Nevie niekto viac?
Reply on: Jak44 #239737:
Tú nehodnotu si vypočítal alebo si o nej vždy len vedel?
Budeš sa musieť do toho dokumentu ešte raz lepšie pozrieť, pretože nielen pri maximalistickom (!) variante je aj stĺpec so špičkovým intervalom, ktorý si buď prehliadol alebo odignoroval.
S tým "super" plánom nahradiť autobusy sa kľudne podeľ, pretože o ňom neviem a podľa môjho názoru neexistuje a zrejme si si niečo opäť zle vysvetlil. Existuje však (ďaleký) plán na trať cez Mazorník(ovo) vďaka ktorej sa môžeš prestať obávať vyfabulovaných násilných prestupov na Chvatimechu a ktorá je práve s pokračovaním na Krupovú a keď príde k jej realizácii tak na ňu jednoznačne budú potrebné nové jednotky.
Tých autobusov z Balogu do Brezna chodí tiež podstatne viac ako len v 30 minútovom neintervale a keď nepočítam SADkársku obedovú pauzu, tak raz za hodinu to je až po siedmej večer.
Reply on: N/A #239735:
Vravel niekto predtým o ŽSR a národnom dopravcovi? Asi si ma s niekým mýliš, ja len podotýkam, že ten projekt nemá žiadnu hodnotu za peniaze.

Investičné náklady výstavby trate na Chopok odhadli na 60 mil. €, pričom tam bude treba kúpiť aj nové vozidlá, lebo ozubnica. V maximalistickom (!) variante sa počíta s prevádzkou max. každých 60 minút. Jedna súprava uvezie tak 230 pasažierov. Toľko áut (nie osôb!) príde pod Chopok v zime o 8:00 tak za 10 minút. 😃 Sorry, ale tu naozaj nevidím hodnotu za peniaze, nech hľadám ako hľadám.

A to nevravím o "super" pláne nahradiť priame bus spojenie Balog - Brezno, ktoré je zabezpečené klimatizovanými a aspoň občas aj nízkopodlažnými busmi vlakom, čo ide Balog - Chvatimech, kde bude treba ešte vykonať prestup. Samozrejme, ako bonus, nie je vlak ani klimatizovaný a ani občas nízkopodlažný.

+ Teda, keď momentálne obslúži Balog 12m bus cca každých 30-60 minút, ako často by chodila električka, čo musí jazdiť minimálne v zložení motor+riadiaci voz? (Pričom tie vozy budú ešte minimálne nejaký čas hniť v depe, ak vôbec je v akom).
Reply on: D555.3008 #239730:
kua, to je uz tak davno ? este si spominam ako som sa rozculoval ked ju rusili, vcelku rad som ju vyuzival pri cestach z dolniakov na trnavske myto (a bolo to tusim aj kusok rychlejsie ako L54 🙂 )
Reply on: Jak44 #239733:
Presne tak. Len nech to pekne nechajú na ŽSR, len v tom prípade sa nepochybne podarí dotiahnuť koľaje pod Chopok! A prevádzku pekne národnému dopravcovi a nie hocakým nadšencom, čo na rozdiel od poctivých šotúšov za 30 rokov nič poriadne neurobili.
Reply on: Jak44 #239733:
6ks som videl pred siedmou navagónovaných na Pálenisku, niekto to fotil digitálom, snáď sa tu tie fotky objavia 🙂
Reply on: Ike #239732:
Je to horšie. Je to šotosen, čo má podporu župy. 🙂

https://www.chz.sk/sk/ciernohronska-elektricka-zeleznica/
Reply on: Viliam22 #239698:
Počuj, na čo sú balogu električky, keď balog nie je elektrifikovany? ⚡ Ako vlecnaky?
Reply on: D555.3008 #239730:
Netvrdil by som, ze uplne zbytocna, ale v PD by mohla premavat aspon kazdych 20minut v spicke.
Reply on: tanal #239729:
108 neexistuje 😭 Posledný krát premávala do roku cca 1992 ešte s Ikarusmi 280. Trolejbusove linky začinaju od 201 s vynimkou linky 33😛 Linka 208 !!! je slabo vytažená a takmer zbytnočná
Dobrý deň, zaujímalo by ma, kedy sa sprevádzkuje aj trolejbus 108? Od 10. 5. sa do ulíc vrátili aj busy 191 a ostatné, ktoré boli "dočasne" odstavené, takže trolejbus č. 108 je posledný nesprevádzkovaný...😞 Deti už chodia do škôl, dospelí do práce a dôchodcovia sa stále ťahajú s nákupmi hore Šulekovou po vlastných...
Reply on: fanatikmhd #239724:
Na tejto fotke je to celkom dobre vidieť:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/148546/Viano%C4%8Dn%C3%BD-veniec-na-215
Prave mna napadlo - existuje niekde informacia o poruchovosti vozidiel v tomto meste? Niektore, napr. New York maju zoznam vozidiel metra podla toho kolko km dokaze typicke vozidlo zajazdit pred poruchou. Existuje take nieco aj pre Bratislavu?
Reply on: Ma178rek #239725:
tiez som sa nad tym zamyslal, ked tu vcera 7931+7932 trieskala...
Ja nerozumiem, že prečo sa nedali dokopy kolesá na všetkých T6 a T3 počas odstávky ktorá bola donedávna....
OFFTOPIC:
Zdravím, vie niekto akým spôsobom boli uchytávané svetelné reťaze na vozidlách MHD u nás? najmä staršie kúsky ako T2 kde sa muselo ísť na 100% neinvazívnym spôsobom. Nemá niekto fotku s detailmi uchytenia? Vďaka

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.