V názve klubu je aj slovo "regionálnej". Prečo nenájdem na stránke klubu napríklad informácie o SAD Bratislava (Malacky/Pezinok), alebo ŽSR. Veď aj železnica je dôležitou súčasťou dopravy v meste (v Bratislave asi nie). Rád by som poskytol fotky a materiály so železničnou tematikou. Takisto mám k dispozícii aj fotky MHD z iných miest.
DG
DG
Martin
tom, že se nesmí kupovat jiná vozidla než nízkopodlažní. Například pro Zářijové zasedání MMF a Světové banky v Praze obdržel Dp. hl.m. Prahy as. 200 milionů korun od ministerstva dopravy na nákup 80 Karos-Renault, které zajišťovaly dopravu delegátů. Ptal jses mě, proč nemáme v Praze
trolejbusy. Praha má roční rozpočet 22 miliard korun
asi 25 mld. Sk., z toho polovina padne na dopravu
a z toho 2 miliardy na stavbu metra, které velmi
vyčerpává peníze z městské pokladny. Dalších
600 milionů Kč padne na obnovu autobusů. Při těchto
částkách Praha na trolejbusy nemá. Uvažovalo se po
prodloužení metra trasy C do Kobylis, že by jezdily
tzv. duobusy, které s cestujícími fungují jako
trolejbusy a cestou do vozovny používají dieselagregát. Takovéto duobusy objednala Plzeň
jedná se o typ Škoda 21TrACI.