Turbo:Záleží hlavně na tom, jaký motor tam máš, určitě jsi jel s Liazem, který má ubohý výkon-
175kW na kloubák, ale tady v Praze jezdíme s Renaulty, které mají výkon 217kW a můžu ti říct,
že právě tohle je docela kotel. Karosa se mi jako šrot nezdá, když se prodá ročně 600 autobusů do
Francie a Belgie. Jejich životnost je 12 roků.
Ikdyž pravda je, že Ikarus je na tom po technické
stránce lépe (lepená okna, nižší podlaha, celoskleněné dvěře dovnitř se otevírající....)
Ale taky si musíš uvědomit, že výroba městských
Karos B900 pomalu končí. Protože a to je hlavní
se nakupují v 80% do měst v ČR pouze Karosy Citybus
v ceně 7,5 milionů Kč. A ty se ti taky jeví jako šrot????? Co jsem měl možnost jet Ikarusem 412, kterých tu u nás jezdí okolo 20-ti, tak psát radši ani nebudu. Jenom jak je hlučný a líný oproti Citybusu a už jsem to sem psal, v Karlových Varech, kde jich mají 13, tak tam když jsi otevřel okno,
tak se ti hla karosérie a potom nešlo zavřít, musely je ubrušovat. Jejich znění je asi takové-
na to kolik stojí je lepší kupovat dražší a kvalitnější. Jenom výkon 12-ti metrového Renaultu
bude po dodání motorů Iveco 200kW a kloubového 250kW. Ale uznávám, že Karosa 900 je zastaralé koncepce, ale fakta prodaných vozů ukazují jasně,
že hravě Ikarus předehnala.
175kW na kloubák, ale tady v Praze jezdíme s Renaulty, které mají výkon 217kW a můžu ti říct,
že právě tohle je docela kotel. Karosa se mi jako šrot nezdá, když se prodá ročně 600 autobusů do
Francie a Belgie. Jejich životnost je 12 roků.
Ikdyž pravda je, že Ikarus je na tom po technické
stránce lépe (lepená okna, nižší podlaha, celoskleněné dvěře dovnitř se otevírající....)
Ale taky si musíš uvědomit, že výroba městských
Karos B900 pomalu končí. Protože a to je hlavní
se nakupují v 80% do měst v ČR pouze Karosy Citybus
v ceně 7,5 milionů Kč. A ty se ti taky jeví jako šrot????? Co jsem měl možnost jet Ikarusem 412, kterých tu u nás jezdí okolo 20-ti, tak psát radši ani nebudu. Jenom jak je hlučný a líný oproti Citybusu a už jsem to sem psal, v Karlových Varech, kde jich mají 13, tak tam když jsi otevřel okno,
tak se ti hla karosérie a potom nešlo zavřít, musely je ubrušovat. Jejich znění je asi takové-
na to kolik stojí je lepší kupovat dražší a kvalitnější. Jenom výkon 12-ti metrového Renaultu
bude po dodání motorů Iveco 200kW a kloubového 250kW. Ale uznávám, že Karosa 900 je zastaralé koncepce, ale fakta prodaných vozů ukazují jasně,
že hravě Ikarus předehnala.
Turbo
dnes, vlastne vcera vykypel 1218, B741, na linke 21 motor :))))))))))))))))))). ako nahrada dosiel ik415 na linke 20, c. 1066. Akoze tak tak ta uboha karosa dosla od DNV, kde vypustila dusu. Autobus bol natrieskany, ved chodi kazdych 20 min, a stol som ihned pri vodicovi. Ako som pozeral na teplomer tak ukazoval uz na patronke 95 stupnov. potom aj 100 az 110!!! a na dialnici nas predbehol akisi pasat. ten potom dole pri zjadze na nas pockal a povedal ze nam ztece voda. :)))))))))) taky srot 1218 a vodic este povedal ze akurat bol po prehliadke. :))))))))))))). Inac videl som vodicovi aj na nohy a kotloval to od zjazdu az do DNV. A ze kotloval: ta KAROSA ledva tahala. Akoze taky ubohy vykon. Ten motor je total srot a aj cely autobus.
>
A.D. KAROSY. vy se tu prednedavnom debatovali o rade 900. ja poviem iba tolko: KAROSA JE SROT A JE MI JEDNO CI 7xx ALEBO 9xx. ved je to to iste!, a zaroven srot!
---end---