ad vyhybky: co sa stala nejaka nehoda na kalifornane, ked sa tu o tom tolko pise.
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
Spectre
About Karosy: Karosa sa môže uživiť jedine zájazdovými autobusmi, pretože taká konštrukcia, na akej stále vyrábajú nezaručuje vhodné parametre pre mesto. Mne osobne sa však nepáči typ B934E, pretože som sa v ňom viezol asi 1 a pol hodiny a bol som z toho tak vyhučaný že pekne ďakujem (netuším, aký to malo motor, bolo to na ČSAD-HODONÍN: linka BRNO-HODONÍN)
About SOR: Akurát dnes som sa viezol do istej polikliniky týmto autobusom a kvôli linke 51 by sa oplatilo urobiť špeciálne vozidlo SOR B0.5! V prípade 49ky je to len dobre, pretože tú si všímam (ráno) dosť natrepanú. SORy by som však dal jednoznačne na linky štýlu 76,77 atď.