Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: on-line #253867:
Ide. Ja sa tiež riadim tým, čo je na webe, ale nerozumiem, ako môže vzniknúť takýto rozdiel, keďže začiatok platnosti je zhodný. Napíšem im mail, nech to prelepia na zastávkach...
Reply on: mirec240 #253866:
Mal by ti teraz ísť ale ja sa riadim ubianom 😊
Nájdi rozdiel 😁 tak som zvedavý, či sa dostanem domov. Na infolinke Arriva mi povedali iba to, čo je na webe.
Reply on: DueStage #253864:
linka A na ktorej jazdila ta historicka supeava T3 myslim obstala celkom dobre, nevidim dovod preco by taka linka nemohla zostat v centre natrvalo. Kludne by tam mohla byt aj ina suprava.
Reply on: ribbit #253862:
A malo by to pri rozlohe centra nejaký zmysel?
Reply on: Joyki #253861:
Má ísť o dočasný technický problém
Je mozne aby v Bratislave vznikla nejaka elektrickova turisticka linka s nejakym historickym vozidlom ktora by jazdila len v centre mesta ako linka 42 v Prahe?
Dnes má Arriva opäť dvojriadkové transparenty s rolujúcimi nacestnymi zastávkami.
Z FB Rača. Nehoda IAD + električka pri Drevone.
Reply on: DueStage #253858:
Záleží či ideš na Zlaté alebo na STN a či L3 stihne signál na Mariánskej. Ale áno dá sa.
Reply on: matis #253856:
L4 nie je problém vyjazdiť na 0 aj keď zo Šafka máš +2. Od krížnej je v jazdných dobách celkom veľká vata a nie je problém už na odborárskej vyrovnávať.
Reply on: birch #253855:
Teraz pred chvíľou sa menil signálny plán CSS medzi 29.augusta a americkým nám. Uvidíme ako to bude vychádzať…
Reply on: birch #253855:
Zo skúseností Vodná veža nieje vôbec problém, aj keď tam nečakane skočí stopka, hlavne v smere do Centra sa všetko dá stihnúť. Najdôležitejší bod L4 smerom do centra je len a len Šafko.
Keď príde vodič pred Šafko s minútovou rezervou, ostane stáť, čaká na signál a ešte ho obehne aj L3 z Petržalky tak zo Šafka odíde +2.

Takže v konečnom dôsledku, L4 sa dá pekne na nulu odjazdiť po Šafko a tam to bez preferencií končí.
Reply on: Ma178rek #253845:
Aj križovatky na Americkom nám. (obe) a Špitálskej / 29. augusta sú v pevnom cykle. Čo bude zaujímavé v rannej špičke, lebo zelená vlna je urobená pre IAD po Špitálskej na Americké nám., takže L3 vždy na druhej z križovatiek na trase čaká.

V smere do Rače zároveň blokuje L4, lebo sa do úseku medzi ul. 29. Augusta a Americkým nám. dve električky za sebou nezmestia a teda musí čakať (takmer) celý cyklus. Takže keď L4 pred seba na Šafku chytí L3, je to vo výsledku na Krížnej vždy +1 minúta.

Takže by stálo za to signálny plán na tých križovatkách prerobiť.
Alebo prerobiť signálny plán na Šafárikovom nám. a dať voľno električkám najprv z Vajanského nábr. a až potom z Petržalky. To by ale bolo trochu kontraproduktívne, lebo viac ľudí bude prestupovať z L3 na L4 alebo L1 ako naopak.

Celkovom je inak trasa L4 v centre viac náchylná na nepravidelnosti a má aj viac našponované časy, svetelná signalizácia pri Vodnej veži to ešte zhoršila. Je to vidieť na Krížnej von z mesta, kde L9 jazdí plusmínus načas a L4 s meškaním 0 až 4 minúty.
Zastávkový update 🙃

Pri kríži (E)
Reply on: 3pa3ck3 #253849:
Ooof akože nebolo by to zle riešenie... Ale zase pracujúci a študenti v okolo Šafárikovo námestie by sa teda nepoďakovali...
Reply on: Petto #253850:
Nie ale myslel som proste Vajanského ...
Reply on: DueStage #253846:
Včera už preferovalo L4, dnes taktiež 🙂
Reply on: Ma178rek #253848:
Most SNP - centrum 2 minuty ? L1 ma chodit cez Most SNP ?
Reply on: Ma178rek #253848:
Ak by to bolo veľmi zlé, tak L4 sa stále dá presmerovať cez Jesenského

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.