Oops, zle som si precital TBCho SMSku, takze v premavke nie je 3623, ale 3523 
Hroch: No prave pridavam 9579. prispevok telenovely zvanej Diskusne forum
A zajtra na tu schodzu pridi, bude hlavne o vylete do Ostravy, takze vsetci sa mozu zavazne prihlasit. Len dufam, ze to bude na vyssej urovni ako minule, lebo aj ked my stari clenovia sme z toho, co sa tam dialo, mali v konecnom dosledku srandu, pre Z to asi nebolo prave najlepsie uvitanie 
Z: Juro ma krajsie fotky 4402, hadam to aj niekedy dam na web.
All: Ospravedlnujem sa za pripadne chyby v English version, bolo to robene po nociach, takze mi urcite kadeco uslo...

Hroch: No prave pridavam 9579. prispevok telenovely zvanej Diskusne forum



Z: Juro ma krajsie fotky 4402, hadam to aj niekedy dam na web.
All: Ospravedlnujem sa za pripadne chyby v English version, bolo to robene po nociach, takze mi urcite kadeco uslo...

Papyr
Sice je 1435 normalny rozchod, ale aj keby nam niekto na Slovensku zaplatil rekonstrukciu na 1435 (vsetci vieme, ze na to nemame a mat nebudeme), ako by ste riesili prejazdy elin na zeleznicne trate??? Elina - 600 V js, vlaky ZSR a MAV 25 kV, 50 Hz, vlaky OBB 15 kV, 16,66 Hz?
Skor sa priklanam k nazoru, ze je potrebne vytvorit zo stanice Filialka nieco take, ako je prazske Masarykovo nadrazi. Koncili by tu osobne vlaky (elektricke alebo motorove jednotky) z dedin, cim by sa trochu odlahcilo hlavnej stanici a ta by bola vyuzivana len na rychliky a pre zataz smerov, z ktorych nie je kolajove prepojenie na Filialku alebo ktore nie je ekonomicke tahat na Filialku.
Dalej: vytvorit skutocne FUNGUJUCU integrovanu dopravu, ergo, ze KAZDY drzitel AKEHOKOLVEK casoveho listka bude moct po Bratislave vyuzivat vlaky (aj rychliky! a ZSR by mali aj tak zrusit uz konecne ten komunisticky prezitok zvany rychlikovy priplatok). A dat tym vlakom nejaky slusny interval.
Namiesto tahania elektricky kdesi do Trnavy strojkolajnit danu zeleznicnu trat. Vyrazne sa zvysi kapacita, vid trat Praha-Kolin.
V pripade elektricky do Petrzalky: bud ju postavit na rozchode 1000, alebo vytvorit nieco ako v Budapesti HEV (pozemne primestske vlaky, cosi ako metro s pantografmi), lenze kam to na lavom brehu povedie? Takze rozchod 1000, ale, prosim Vas, KVALITNU trat oddelenu od ostatnej dopravy.
Najvacsi problem bude najst vyrobcu kvalitnych vozidiel, ale to za chvilu bude problem aj na 1435
Ad predaj cestovnych listkov vodicom: ked to ide v KE, PO, Prahe atd., musi to ist aj v Bratislave. Proste MUSI, nech si ludia na Olejkarskej myslia, co chcu. (Takisto ako v inych mestach jazdia intaktne Karosy a Ikarusy, takisto ako v inych mestach nie su CP iba cisty papier na plechu, ale su kryte atd.) Akurat na Slovensku (a v hlavnom meste obzvlast - tam je totiz najviac Slovakov