Peter P.:diky za t.c. ozvem sa niekedy, ked budem mat trochu viac casu.
Podla mna by na flialke stacilo zrekonstruovat terajsiu budovu, vymenit potrebne kolaje, vybudovat ostrovne nastupiste,zatrolejovat aspon 4 kolaje a doprava by mohla fungovat.
V Semafore (casopis ZSR) som cital o projektoch s filialkou.Mala by mat 5 dopravnych kolaji a 1 vytaznu kolaj. Uprednostnena je povrchova varianta so zaustenim kolaji do budovi.Podzemna varianta by branila toku podzemnych vod z Karpat.ZSR ale narazaju na odpor magistratu. Co bude s tymto pozemkom by mal rozhodnut parlament.Dokonca aj HZDS(....) pripomienkovalo uzemny plan BA, aby sa tu vybudovala stanica so 6 nastupnymi hranami.
Uvidime, co prinesie buducnost.
V decembri od 3. do 7. by mala byt na filialke vystava historickych vozidiel ZSR-MDC.
Podla mna by na flialke stacilo zrekonstruovat terajsiu budovu, vymenit potrebne kolaje, vybudovat ostrovne nastupiste,zatrolejovat aspon 4 kolaje a doprava by mohla fungovat.
V Semafore (casopis ZSR) som cital o projektoch s filialkou.Mala by mat 5 dopravnych kolaji a 1 vytaznu kolaj. Uprednostnena je povrchova varianta so zaustenim kolaji do budovi.Podzemna varianta by branila toku podzemnych vod z Karpat.ZSR ale narazaju na odpor magistratu. Co bude s tymto pozemkom by mal rozhodnut parlament.Dokonca aj HZDS(....) pripomienkovalo uzemny plan BA, aby sa tu vybudovala stanica so 6 nastupnymi hranami.
Uvidime, co prinesie buducnost.
V decembri od 3. do 7. by mala byt na filialke vystava historickych vozidiel ZSR-MDC.
akurat som videl cez zatvorene dvere model mostu. dnes podnikam druhy pokus, dufam, ze sa mi to podari ...
Juro
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.