ufo: no mozno mas pravdu, jasne si pamatam na kolajnice kusok od elektrickovej trate, ale na krizovanie nie ...
objavil som celkom zaujimave veci, uzemne plany - obrazky .jpg, je to dost velke ale celkom zaujimave. v uzemnom plane noveho mesta sa napr. zo zeleznicnou stanicou filialka nepocita (aspon v tej variante, co tam je). zaujimava je aj elektrickova trat po spojnici tomasikovej s racianskou a predlzenie na opacnu stranu po tomasikovej. pekna myslienka je aj tunel od zvaraku na patronku (nie severna tangenta!) a dalsi od zvaraku ponad gardu na raciansku pri zst vinohrady. rozhodne si to pozrite.
ze ta filialka nemoze byt pod zemou je prekvapujuce, existuju predsa 3 varianty stanice (pod zemou, na zemi, zrusit) - preco by bol takyto variant vobec prerokovany?
objavil som celkom zaujimave veci, uzemne plany - obrazky .jpg, je to dost velke ale celkom zaujimave. v uzemnom plane noveho mesta sa napr. zo zeleznicnou stanicou filialka nepocita (aspon v tej variante, co tam je). zaujimava je aj elektrickova trat po spojnici tomasikovej s racianskou a predlzenie na opacnu stranu po tomasikovej. pekna myslienka je aj tunel od zvaraku na patronku (nie severna tangenta!) a dalsi od zvaraku ponad gardu na raciansku pri zst vinohrady. rozhodne si to pozrite.
ze ta filialka nemoze byt pod zemou je prekvapujuce, existuju predsa 3 varianty stanice (pod zemou, na zemi, zrusit) - preco by bol takyto variant vobec prerokovany?
Juro
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.