J: heh - este k tomu komunizmu (pravemu, utopistickemu, co nikto nezazil a nezazije).
No nedivim, sa ti, ze sa ti to paci. Myslienky su to lakave, ale staci pouzit len elemntarnu logiku (teda trochu uvazovat) a zistis, ze to je absolutne nemozne, ze to odporuje vsetkemu, na com je tento svet (nie splocnost iba) "postaveny", takze sa tym ani nema zmysel zapodievat dlhsie ako 2minuty.
No nedivim, sa ti, ze sa ti to paci. Myslienky su to lakave, ale staci pouzit len elemntarnu logiku (teda trochu uvazovat) a zistis, ze to je absolutne nemozne, ze to odporuje vsetkemu, na com je tento svet (nie splocnost iba) "postaveny", takze sa tym ani nema zmysel zapodievat dlhsie ako 2minuty.
:-o :-0
Juro
1. OK suhlas
2. Konecna bola v centre mesta a trat isla na spolocnom telese s elektrickovou tratou. Mala rozchod 1435 mm a elektricka 1000 mm, takze to bolo riesene kolajovou spletou.
3. To neznamena ze ked neboli elektrifikovane trate u nas, tak neboli inde? A co trate v Nemecku a Svajciarsku,atd..
Ide len o to ako to kto nazyva. Elektricka je podla mna vozidlo MHD a to tzv "viednska elektricka" nebola. Bola to elektricka zeleznica a kedze isla az do centra BA a ako spravne uvadzas v okoli neboli elektrifikovane trate tak sa pre nu vo verejnosti vzil nazov "elektricka".