Ad: Bon-Cu, tr3mp
..hmmm, a to este nosim vlasy po pas
..a nie som nijaky Skot, iba mala lesna vila
..hmmm, a to este nosim vlasy po pas

..a nie som nijaky Skot, iba mala lesna vila

Ak chces, poslem ti to v .doc, ale vies, ja im to na Olejkarsku ani velmi nechcem odniest, lebo to bolo asi pred mesiacom a pol a uz na to proste kaslem.
Nastastie je teplo, takze netreba chodit na plavaren


to vam ta moja dovolenka dobre padla... a nezavidte, uz som spat a makam...
ale nedal by som krk na to, ze sa sefstvo dpb zmenilo...
po tej zmene trasy odvcera je to najpraktickejsi spoj z ovsista smerom na trnavske myto...
59ka
J
Bus: Za cely den som stretol len dve starinky. Všetko ostatné bolo nové a nízkopodlažné, plyn aj keď troxu viac hlučné, asi ako Tam-busy. Veľmi dobre riešenie je, že niekedy busy využívajú električkové koridory. Čiže sú rýxle lebo predbiehajú kolóny. 50Km/hod určite nejazdia.
Strassenbahn: ULF- čo dodať snáď len, že ix bolo mrtne veľa a že dúfam, že sa niečoho podobného dočkáme aj v BA. Ale tie ix staršie eliny - nastupovanie je otrasné. Sxody sú veľmi vysoko a sú krátke- kto má dlhšiu nohu musí našlapovať bokom. Sieť je nenormálna- to jazdí odvšadial všade.Ale doslovne.
U-bahn: Dnes som sa prvýkrát viezol metrom
Okrem toho vo Viedni ešte jazdí Lokalbahn a Schnellbahn, ale na nich len staršie typy.
Doprava: toľko ohladuplnosti som ešte nevidel. Chodci tam majú absolutnu prednosť naozaj nie len vo vyhláške. Takisto veľmi ohladuplný sú aj k cyklistom a prednosť zo zástavky busom dávajú vždy. Sieť je dokonale premyslená. Celá Vieden je dokonale premyslená, nestavia sa tam živelne ako u nás. Praha má najkrajšiu panorámu, ale na Vieden čo sa celkového výzoru mesta týka nemá.