CeCo: www.dp-praha.cz Tam je všechno
Dušan: Jasně, že se ozvi.
Dušan: Jasně, že se ozvi.

Pamätáš sa, na prvú jazdu pp. do Petržalky,na človeka na prvom dvojsedadle, čo šiel na konečnej vodičovi "vynadať", že si namiesto neho pozval do zácviku náhradníka? ...No, tak to som ja...
(PS: Dúfam, že nie si mojou identifikáciou príliš sklamaný...
)
)
. Jazdil u ZSR, pozna veskere predpisy a dopravne nariadenia a myslim si, ze o konstrukcii elektriciek (obzvlast CKD) toho vie viac ako nasi pracovnici UD.
Ma literaturu na tuto temu a vela veci co viem, viem prave od neho. Jasne, ked ho nepoznas, tak to znie blbo, ze mam info od vodicov, ale on je chodiaci lexikon. Vedel by ti vypravat o masinach cele hodiny...
A su ludia (ako ja) ktori to dokazu cele hodiny pocuvat. Preto ak povie ze nieco videl, tak nemam dovod nad tym pochybovat (KT8B5). Ale sam vravel ze nevie co to bolo presne, ale vie ze nieco take existovalo.
Ked ich z mojho hladiska porovnam s takymi Ikarusmi 435, tak nestoja za moc.
d3k0
Jediné, s čím súhlasím je to, že sa rekonštrukcia mala začať až 29.6., takto je to zbytočne skoro. Ešte by som podotkol, že linka X6 je jeden veľký podfuck, lebo ak by sme si aj zobrali prázdninový 15-minútový interval troch električkových liniek 2, 4 a 6 a nezaoberali sa úvahami o kapacite 2xT3 vs. kĺbaky (pozn. v lete na linke 2 premávali súpravy), vychádza nám interval linky X6 5 minút. A je taký? Nie. V špičke 6 minút, v sedle 10 minút (!) pri menšej kapacite vozidiel. Když nejsou lidi, nejsou lidi... (Vďaka, milá SDĽ, za Zákonník práce.)
BTW, podaktorí spoluobčania s dlhšími prstami sa už veľmi rýchlo zorientovali a linka X6 sa stala ich obľúbenou. Takže pozor!
A ešte jedna sranda, čo sa mi dnes stala. Ráno si idem na skúšku do školy 74-kou (2314) a jej vodič mal silnú potrebu predbehnúť 63-ku, čo bola pred nami. Dobre sa rozbehol, bus aj predbehol a zrazu sa pred nami v zákrute pri novej pumpe na Trnavskej objavila zápcha. Náš vodič reagoval tak, že sa snažil zaradiť úplne vpravo do výjazdového pruhu z pumpy. To sme ešte stále išli 50 a zrazu sme pred nami objavili pomaly idúci maďarský autobus, ktorý sa tiež zaraďoval do nášho pruhu. Samozrejme, už sme to neubrzdili, zaflekovali sme a od obrubníku sme sa odrazili rovno do maďarského busu. Našťastie sa nič vážne nestalo, iba sa trochu poškrabali plechy...
(Sorry za z mojej strany neobvykle dlhy prispevok