Martyk:
No nieje vodic ako vodic. Bigmac totiz jazdil uz kadekde, na kadecom a momentalne ukotvil u DBP. Je to clovek ktori ma asi na vsetko co sa hybe po kolajach a vydava zvuky papiere.
. Jazdil u ZSR, pozna veskere predpisy a dopravne nariadenia a myslim si, ze o konstrukcii elektriciek (obzvlast CKD) toho vie viac ako nasi pracovnici UD.
Ma literaturu na tuto temu a vela veci co viem, viem prave od neho. Jasne, ked ho nepoznas, tak to znie blbo, ze mam info od vodicov, ale on je chodiaci lexikon. Vedel by ti vypravat o masinach cele hodiny...
A su ludia (ako ja) ktori to dokazu cele hodiny pocuvat. Preto ak povie ze nieco videl, tak nemam dovod nad tym pochybovat (KT8B5). Ale sam vravel ze nevie co to bolo presne, ale vie ze nieco take existovalo.
No nieje vodic ako vodic. Bigmac totiz jazdil uz kadekde, na kadecom a momentalne ukotvil u DBP. Je to clovek ktori ma asi na vsetko co sa hybe po kolajach a vydava zvuky papiere.



tbc
pytal si sa ci motory pracuju na 24V?? nie, tie idu na vyssie, len teraz neviem ci 600V, alebo 300V ak su v serii...
zrychlovac pokial viem sluzi na ovladanie prudu do motorov (mozno som sa nepresne vyjadril), v novych typoch tuto ulohu ma tyristorova vyzbroj...btw. vedeli ste, ze v K2 a T3 ma vodic na riadiacom paneli aj 600V? (je to to svetielko, ktore ukazuje ci je napatie v troleji alebo nie)