Martin> Nie ze by som bol proti Ing. Kotasovi zaujaty, ale aj on je len clovek a tiez robi obcas chyby. Jednou z tych chyb bol napr. BA nater K2S, alebo Brnensky nater 14TrM. To ani nebol tak design, tam sa skor priklanalo k unifikacii a pravdu povedat, tieto natery sa mi moc nepacia. Takisto nechapem, ako mohol niekto, kto prednasa na vysokej skole navrhnut taku hovadinu, ako je celo K2S. Nielen, ze je v povodnom prevedeni s gulatymi svetlami odporne, navyse je aj sialene neprakticke - vsetci vodici to iste potvrdia. Okrem toho je vyrobene takym sposobom, ze sa po case oddeluje od povodnej K2/T3 - vid. prve Brnenske K2R. Zato napriklad take veci, ako RT6, alebo 21Tr vypadaju paradne.
Martin z Prahy
-Nové pražské vozy metra M1
-Stanici metra Lužiny
-Stanici metra Rajská zahrada
-Tubus metra mezi stanicemi Rajská zahrada-Černý Most
-Tramvaje RT6N1, LT24,LT36 a LT38
-Nátěr tramavjí T6A5 pro Prahu, Brno a pro Bratislavu
-Rekonstruované tramvaje T3R a K2S
-Celou tramvajovou trať v Praze na Barrandově, fakt futurismus, krása, nádhera no prostě paráda
http://www.tramvaj-barrandov.cz
-Terminál MHD a přilehlou tramvajovou trať v Liberci
-Modernizované trolejbusy 14TrM a 15TrM
-Trolejbusy 21 a 22Tr
-Autobus Škoda 21Ab
A mnoho dalších projektů v oblasti MHD jsou dílem architekta Kotase, který přednáší na ČVUT v Praze.