Cital som si dnes zajtrajsie Bratislavské noviny, dali tam 2 reakcie (opodstatnene a pravdive) na clanok toho Svolika, co pisal, ze elektricky patria do muzea. Zaujal ma clanok Erika Ziaka (nie je to niekto z Vas?), lebo napisal, ze bude volit takeho politika, ktory sa bude snazit rozvijat elektricky a napisal, ze takyto politik neexistuje. Ja len pripajam pripomienky najsilnejsej slovenskej strany (teda Vladove hnutie) ku konceptu uzemneho planu mesta Bratislavy, k casti, ktora sa tyka MHD:
1. Trasou rekonštruovaného mestského mostu v polohe jestvujúceho starého mosta predĺžiť dvojkoľajovú električkovú trať zo Štúrovej ulice v osi plánovanej hlavnej mestskej triedy Petržalky – až do polohy južného okraja obytného súboru Lúky.
Zdôvodnenie: Táto trasa predstavuje najkratšiu kapacitnú koľajovú trasu spájajúcu Petržalku s jestvujúcim koľajovým systémom MHD na ľavom brehu . Jej budovanie pritom nevylučuje v ďalšom výhľade výstavbu podzemnej dráhy. Na rozdiel od podzemnej dráhy, električková trať je investične realizovateľná v reálnom časovom horizonte a zabezpečuje spoľahlivú prepravu s minimálnym ovplyvňovaním nepriazňou počasia, či dopravnými zápchami automobilovou dopravou.
2. Dobudovanie vozovní mestskej hromadnej dopravyv polohách:
-juh, južne od súboru Petržalka Lúky-juh
-západ, v polohe severozápadne od obytného súboru Dúbravka
Zdôvodnenie: Súčasná excentrická poloha vozovní MHD je východiskom pre jej trvalé nepriaznivé prevádzkovo-ekonomické parametre. Pokiaľ sa pre MHD nezabezpečia územné rezervy pre zriadenie vozovní, rozvoj mesta bude prehlbovať katastrofické parametre jestvujúceho amaterizmu v oblasti MHD aj do budúcnosti.
No z toho vyplyva, ze takito politici v jednej strane su,cize autorovi clanku zostava v komunalnych volbach jedina moznost.(Bohu-zial)
1. Trasou rekonštruovaného mestského mostu v polohe jestvujúceho starého mosta predĺžiť dvojkoľajovú električkovú trať zo Štúrovej ulice v osi plánovanej hlavnej mestskej triedy Petržalky – až do polohy južného okraja obytného súboru Lúky.
Zdôvodnenie: Táto trasa predstavuje najkratšiu kapacitnú koľajovú trasu spájajúcu Petržalku s jestvujúcim koľajovým systémom MHD na ľavom brehu . Jej budovanie pritom nevylučuje v ďalšom výhľade výstavbu podzemnej dráhy. Na rozdiel od podzemnej dráhy, električková trať je investične realizovateľná v reálnom časovom horizonte a zabezpečuje spoľahlivú prepravu s minimálnym ovplyvňovaním nepriazňou počasia, či dopravnými zápchami automobilovou dopravou.
2. Dobudovanie vozovní mestskej hromadnej dopravyv polohách:
-juh, južne od súboru Petržalka Lúky-juh
-západ, v polohe severozápadne od obytného súboru Dúbravka
Zdôvodnenie: Súčasná excentrická poloha vozovní MHD je východiskom pre jej trvalé nepriaznivé prevádzkovo-ekonomické parametre. Pokiaľ sa pre MHD nezabezpečia územné rezervy pre zriadenie vozovní, rozvoj mesta bude prehlbovať katastrofické parametre jestvujúceho amaterizmu v oblasti MHD aj do budúcnosti.
No z toho vyplyva, ze takito politici v jednej strane su,cize autorovi clanku zostava v komunalnych volbach jedina moznost.(Bohu-zial)
tulenique
nater reko elin s povodnymi celami: jednoznacne vyhrava 7085, decenta strieborna linka cez celo je imho ovela krajsia ako ten hruby nesuvisly pas na cele 7304. Inak co tak zacat tipovat kolko rokov budu spojazdnovat a testovat 7304? ;-)) ci skor
A este sa opytam ci je taky problem na poslednej serii T6iek prepojit tlacitko otvorenia dveri s tlacitkom hlasica zastavok. Potom by sme hlasili zastavky aj ako neperiferia BUSE a zaroven by vodici nemali o ukon viac. Inak kto ma v dpb nastarosti objednavanie vozov? Lebo ten clovek/usek urobil imho niekolko chyb. Hlasice v T6kach, nefunkcny dopyt na I4x5, nedostatocna prevodka opat na I435. Najma tie detaily ako hlasic a funkcy dopyt by nestali ani az tak vela penazi a urcite by zvysili standard vozov a cestovania v BA.