to KLF: hee no nic tajne som sa nedozvedel - pravdepodobne ty a aj ostatni, co maju kontakty (alebo tam pracuju) v DP to urcite vedia (ved od takych som sa to dozvedel - nakoniec aj popis tvojho vycviku je dost zarazajuci). Boli to len take veci normalne, ako to chodi v DP, ako sa prevadza udrzba, preco su vozidla v takom stave v akom su, akí su sofery (podla inych soferov), ako sa pracuje s ludmi a tak. Pre mna to boli nove zaujimave a tak trochu casto krat aj zarazajuce informacie, ale pre teba KLF, a pre blizkych klubu asi vobec nie. Takze vobec mi neslo o tajomstvo (neviem, preco stale v tebe evokujem nieco tajomne :D). Netvrdim, ze vsetko musi byt pravda (aspon nie objektivna), ale da sa myslim z toho poznat minimalne (moj nazor iba), ze ryba smrdi od hlavy, a ze viac veci je asi v neporiadku, alebo aspon v amaterskom prevedeni. Mozno sa mylim a nahodu som natrafil iba na kritikov - vsetko je mozne, ale momentalne si to nemyslim. Mam malo info, aby som si mohol urobit uceleny obraz o DPB, ale tie info, co ku mne, ako obycajnej osobe presiakli (ty ich mas urcite 10xviac), tak ma zarazili a necakal som to. Doteraz som mal lepsiu mienuku o DP (teraz to myslim hlavne na vedenie) ako celku.
Pocuj, co si sa zas dozvedel take tajne, ze tu vsade pises, ze si sa nieco dozvedel, len nic konkretne ?
Zas sa hras na Mr. Zahadneho ?
). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo.
SDF