tulenique: No nastastie pre nich nepracujem, ale mam svoje zdroje
Neviem, kde ing. arch. ... ... Kotas videl v erbe tolko tmavej modrej. To sa skor nasim farbam podoba brnensky nater (ktory je tiez nic moc)
hroch: Mne to resetlo masinu na ktorej robim, druha, kde instalujem *****ws2000 prezila. Tym OS to rozhodne nebude - ma totiz lepsi zdroj
Asi to bude tym vetrom, aj ked tuto v podzemni nastastie ziaden nefuka. Strieborna v znaku je, ale je jej malo. Zapisat vodica = bonznut vodica - ci uz pisomne alebo na dispecingu

hroch: Mne to resetlo masinu na ktorej robim, druha, kde instalujem *****ws2000 prezila. Tym OS to rozhodne nebude - ma totiz lepsi zdroj


Andrej (Anndy008)
a to nehovorim o karosach starko - ten ich divny pruh za prednym blatnikom - chaos - chaos a chaos. A to si myslim, ze to vobec nie je problem financii - (aj ked uznavam, ze cena farieb je rozna).
Ale napr. tiez nechapem, preco rekonstruovane ikarusy nemohli mat oranzove dver - viac by sa to podobalo na i4xx.
Chapem, ze tie pasiky nemozu byt uplne rovnake - lebo kazdy typ busu ma inu percentulanu cast plochy na nater, takze sa to musi opticky prisposobovat, ale kua - jednotne. Takto to vyzera hrozitansky amatersky (teda ono to asi aj je).
Ale vobec mi napr. nevadi, ze eliny maju svoju farbu a troflace svoju - su podobne - ale malo by to byt jednotne v ramci elin, tbusov, abusov.
Ved len ked si spocitate kolko farebnych kombianacii busov mame, tak vam vyjde dvojciferne cislo
karosy - zelene, cervene, rozne strechy, pasiky cez dvere, oznamovac nastupenia je niekde cerveny, inde biely, starko pasy, jeden pokus s ciernym okolo okien...
ikarusy2x - stare nove, nove+orazove dvere (no iba jeden kus) + nove ikarus 4x
tambusy - no tam je toho neurekom - to ani nespomeniem si uz
hee - a to nespominam kvalitu - napr ta "rucne" natierana karosa kratka -heee - no grrrc