btw. KLF: a mne sa zda, ze tusim SOR aj klbove vyraba, ale nie som si isty.
?


), uz si raz zaplatil. a kedze ako klient uz nechces platit viac, recar sa s tebou velmi bavit nebude. poriadne odstranenie (pripadne prelakovanie, ak by sme chceli byt detailisti) by totiz stalo dalsie prachy. takze ti ako jedina moznost ostava nabuduce s recarom nespolupracovat... smutne, ale fakt...
Avionu doporucujem zaplatenie celovozovych reklam na busoch z Krasnan a cert by v tom bol aby sa nevyskytli na 50, a trochu provokovat Polus a Aupark.
Mne sa to stale zda ako sranda. Konecna na Sulekovej. Chcem vidiet toho fanatika, co sa bude chciet zo Sulekovej dostat trebars na Hlavnu stanicu a bude cakat na 41.
Aj ked mu tam pojde relativne priamo. 
Len na nic ine asi sluzit nebude a trvacnost jej davam tak par mesiacov, ak to cele nie je len joke.
Turbo
Ano, mal by som povedat aj B, ale zabudol som co mi na to Vegh povedal, takze to skus napisat ty. Ale ved si vezmi taky dvojosak, na meniarni si ho nikto nevsimne a duplak T6A5 urcite. Dvojosak ale nema taku kapacitu, to beriem. No, vsade kde si spomeniem sa na tyristory neprechadza, napr. cela Amerika aj s PCCckami dodnes jazdi na zrychlovacoch. A nove vozy su tiez odporove. Amici nesetria, typicke... Preco sa na tyristory prechadza v europe je jasne: moderne vozidla. Ale naco montovat do zhnitych 20-rocnych serblov drahe vyzbroje, ktore este aj robia zle, a vyzaduju si specialnu udzbu? V novych vozoch to uplne v pohode beriem, vyzbroj je moderna, a samozrejme, setrnejsia. Vyuziva sa najma pri novych nizkopodlaznych vozoch s asynchronnou vyzbrojou. Neveim si predstavit asynchronnu elinu s odpornikmi (nanajvys so zaskokovimi pre elektrodynamicku brzdu). Vieden: Modrenizuju tam snad stare Duwagy na tyristory? Ja o tom neveim. Oni radesj kupuje z brusu nove nizkopodlazne SGPcka a stare vozy udrzuju v povodnom stave a robia to naozaj dobre. Modernizacia je vec dobra, ale oplati sa? Napcham do T3 novu, podotykm nie lacnu vyzbroj a za 15 rokov (aj skor) mi zhnije skrina a mozem to rozpalit a dat do srotu. Este raz: Oplati sa to? Mne sa zda ze ani nie. Treba kupovat elektricky nove. Mozno vodicom to ulahci pracu, ked nemusia slapat po pedaloch, ale budu jazdit rucnym radicom. Pre cestujuceho ale nie je rozdiel medzi T3SUCS a T3G. Mozno medzi K2 a K2S alebo T3 a T3S. Ale to je vsetko. Cize traba nove elektricky. Ale preco nove elektricky nebudu som uz pisal, to je o inom....... A takto je to stale dokola o tom istom, stare serble s roznymi vyzbrojami (TR37, TV1, TV3, TV8, TV12, TV13, TV14, TV Alstom Progress, TV asynchron...........), nic naozaj nove. A ostane to takto, kym sa nenajde vyrobca ktori by vyrobil vozidlo za cenu ktoru si mozeme dovolit a kym sa zmeni myslenie.