Dnes som o5 cestoval z DNV cez Dubravku a Karlovku do Race. Nastupil som do prveho co islo s tym, ze prestupim. Po chvilke sa dorutila jednotka. Nastpuim teda do zadneho vagona a sadnem si pred druhe dvere. K veceru sa uz pekne ochladilo, tak ma napadlo ze si zakurim. Skatula na klapke chybala, o to lepsie. Packu som vytiahol a za 10 minut uz bolo vo vagoniku prijemne teplo. Na Safku som prestupoval na 11-tku, dosla T3G Aeolus. Nastupim o5 do zadneho vozna a sadnem si pred druhe dvere. Len tak zo srandy skusim, ci nahodou nekuri. Neviem aky krabust tam dvihol paku na "kurenie odpadovym teplom od zrychlovaca", ale v kazdom pade to tam fukalo dost chladny vzduch. Co je dost jasne, lebo tyristor sa nezohrieva tak ako odpornik. Ale co ma nastvalo bolo, ze tam ta paka ostala zaseknuta! Nedalo sa to vypnut. Este keby nebola v tej sprostej skatuli, tak by som to mozno zatlacil, ale nechcel som si rozthrhnut bundu. A zaujimalo by ma teraz, naco v tyristorovych T3 vobec tato paka je, ked to miesto tepleho vzduchu fuka studeny. Lepsie by bolo, keby to tam vobec nebolo, ako v starych T3CS (7701-7715). Nemal by byt az taky problem to zrusit, ked je zruseny aj zrychlovac s odpornikmi. Mozno to raz spravia.

.
d3k0
Vladimir: Sorry, zbuchalo sa to velmi rychlo a este vo stvrtok rano som nevedel, ci pojdem... S 3xT6A5 sa uz definitivne nepocita, lebo su miesta, kde sa ledva zmesti 2xT a okrem toho bol informacny system spraveny tak, ze to uz proste s nasou tarifou dokopy nepojde
BIOM: Dik sa ochotu, fotka 510 vysla, ale zle, lebo som mal "exkluzivny" 2 roky stary Kodak 800 (No More!), a tak je tam tolko zrna, ze aj slepice by si prisli na svoje
TBC: 7797+7798. Divim sa, ze to islo do premavky.
Vsic: A co tak kupit si denny, trojdenny alebo tyzdenny listok?
13sk: Pravda pravduca
S 21 Tr: Ked skrizis Karosu 73x so zadkom 93x, z toho nemoze byt nic ine ako bastard
RT6 su naozaj elegantne vozy, len keby tam bolo aj nieco ine dobre, nielen design