Š 21 Tr:
Jízdní řády a systém proložení v Praze je na dost vysoké úrovni. Drtivá většina linek má interval tak aby byl stejný. Tedy se ti o víkendu nestane aby byl jednou interval 12 a potom 10 minut. Podívej se např. na tramvaje:
Všechny linky mají ve špičkách interval 8 minut kromě linky 9 ta má poloviční 4 minuty. V sedle 10 minut, linka 9 5 minut, večer int 20 minut a v So a Ne int 15 min, linka 7, 9 a 11 int opět poloviční 7-8 minut. Noční provoz je zase po 30-ti minutách na všech linkách, které se potkávají vždy v jednu dobu na přestupním uzlu Lazarská. V tomhle je Prahy bych řekl v porovnání s jinými městy na špičce. Vše je děláno tak aby když přijedeš metrem ti hned navazoval přípoj i u autobusů.
Ty neznáš nejznámější chat, kde se diskutuje o MHD?
Máš tam asi 100 podsekcí na různá témata např. tramvaje v Brně, trolejbusy v Brně atd. Ale upozorňuju tě: Když sem tam psal před rokem a půl, tak se tam objevil nový příspěvek tak jednou za 2 hodiny. Teď za 2 minuty. Diskutujících přibylo, témat taky. Dost se to tam hádá, tak že se to párkrát dostalo skoro až na trestní oznámení. Varuji tě zblázníš se z toho
www.k-report.cz/diskuze/messages/48/48.html
užijsi to asi se tam potkáme
Jinak Praha vypíše na rok 2004 až se prodlouží tramvaje na Barrandov viz. www.sweb.cz/p.journal/tramvaj.htm nejspíš 20 nízkopodlažních tramvají asi LT38 ČKD-Siemens viz.
www.ds-ckd.cz podsekce naše výrobky LT38
Dále se objednalo 20 dalších souprav metra M1 v ceně 225 milionů za kus. A autobusový park letos vzroste na 237 Citybusů 12m., 13 Citybusů 18m, nakoupíme 31 Karos B951, tudíž krátkých Karos B900 budeme mít 230 a 10 Karos B961, tedy kloubových Karos zde bude 185.
Omlouvám se za odbočení od diskuze MHD v Bratislavě, ale já jen odpovídal na otázky
Jízdní řády a systém proložení v Praze je na dost vysoké úrovni. Drtivá většina linek má interval tak aby byl stejný. Tedy se ti o víkendu nestane aby byl jednou interval 12 a potom 10 minut. Podívej se např. na tramvaje:
Všechny linky mají ve špičkách interval 8 minut kromě linky 9 ta má poloviční 4 minuty. V sedle 10 minut, linka 9 5 minut, večer int 20 minut a v So a Ne int 15 min, linka 7, 9 a 11 int opět poloviční 7-8 minut. Noční provoz je zase po 30-ti minutách na všech linkách, které se potkávají vždy v jednu dobu na přestupním uzlu Lazarská. V tomhle je Prahy bych řekl v porovnání s jinými městy na špičce. Vše je děláno tak aby když přijedeš metrem ti hned navazoval přípoj i u autobusů.
Ty neznáš nejznámější chat, kde se diskutuje o MHD?
Máš tam asi 100 podsekcí na různá témata např. tramvaje v Brně, trolejbusy v Brně atd. Ale upozorňuju tě: Když sem tam psal před rokem a půl, tak se tam objevil nový příspěvek tak jednou za 2 hodiny. Teď za 2 minuty. Diskutujících přibylo, témat taky. Dost se to tam hádá, tak že se to párkrát dostalo skoro až na trestní oznámení. Varuji tě zblázníš se z toho

www.k-report.cz/diskuze/messages/48/48.html
užijsi to asi se tam potkáme
Jinak Praha vypíše na rok 2004 až se prodlouží tramvaje na Barrandov viz. www.sweb.cz/p.journal/tramvaj.htm nejspíš 20 nízkopodlažních tramvají asi LT38 ČKD-Siemens viz.
www.ds-ckd.cz podsekce naše výrobky LT38
Dále se objednalo 20 dalších souprav metra M1 v ceně 225 milionů za kus. A autobusový park letos vzroste na 237 Citybusů 12m., 13 Citybusů 18m, nakoupíme 31 Karos B951, tudíž krátkých Karos B900 budeme mít 230 a 10 Karos B961, tedy kloubových Karos zde bude 185.
Omlouvám se za odbočení od diskuze MHD v Bratislavě, ale já jen odpovídal na otázky
Š 21 Tr
tbc. to by na těch brněnskejch stránskách muselo něco bejt
d3k0: jasně to je věc Klaus and Maciar, to je dlouhá diskuze, ale ta pro nás není důležitá. Pokud jde o vznik nových možností, tak nevím, i s málem se dá hodně vykouzlit, viz. u nás.