Tulenique> ano, elektricky maju nudzove osvetlenie...v T6A5 (1. a 2. seria) su to tri svietidla nad dverami (okrem prveho, to nie je nad dverami
), myslim ze tam je to robene tak, ze pri vypadku prudu 30 sekund svietia vsetky svietidla a potom ostanu svietit len tie tri...je to bez problemov, lebo vsetky svietidla maju napajanie 24V (to sa v menici zvysi)...
ak uvidis v T6A5 svietit len 3 svietidla, tak to moze byt aj pri nejakej poruche, ze ostanu svietit len 3...
T6A5 poslednej serie maju myslim ze az 4 (dve vpredu a dve vzadu) nudzove svietidla, riesene by to malo byt rovnako ako v predchadzajucom pripade....
K2 a T3 maju nad skrinou dveri take male svietidla, ktore sa zapinaju rucne na paneli vodica, takze je len na nom ci ich zapne alebo nie...niektori tak chodia cez tunel, ze zapnu len tie nudzove..ale toto osvetlenie nie je nic moc, narozdiel od T6tiek
K2S a T3S maju asi nudzove osvetlenie podobne ako posledne T6tky...

ak uvidis v T6A5 svietit len 3 svietidla, tak to moze byt aj pri nejakej poruche, ze ostanu svietit len 3...
T6A5 poslednej serie maju myslim ze az 4 (dve vpredu a dve vzadu) nudzove svietidla, riesene by to malo byt rovnako ako v predchadzajucom pripade....
K2 a T3 maju nad skrinou dveri take male svietidla, ktore sa zapinaju rucne na paneli vodica, takze je len na nom ci ich zapne alebo nie...niektori tak chodia cez tunel, ze zapnu len tie nudzove..ale toto osvetlenie nie je nic moc, narozdiel od T6tiek
K2S a T3S maju asi nudzove osvetlenie podobne ako posledne T6tky...
si
Bezdomovci a nevhodne obleceni robotnici - preco ich neposles niekam napriklad ty ? vodic je tiez len clovek, a uplne taky isty ako ty... a ak by vyliezol z kabiny aby takehoto cloveka vykazal z vozidla, tak okrem toho ze riskuje ze ho ten dotycny napadne schyta este znosku ponos od cestujucich ze preco toho chudaka vyhadzuje z voza a ze zbytocne stoji a oni sa ponahlaju a podobne (uz som take zazil), nehovoriac o tom, ze som uz videl aj ako cestujuci pomohli jednemu ozranovi nastupit do voza a chudak vodic aby ho potom vyhadzoval na konecnej....
Odchody napriklad zo stanice: 1. nerobia to dispeceri ale odbor informatiky a koordinacie na DP, 2. ak poposuvas odchody, tak zas niekomuu inemu znemoznis napriklad prestup na dalsi spoj niekde inde, ono je to dost silno previazane a nie je to tak jednoduche ako si predstavujes. Existuju napriklad 2 spoje, majuce na dvoch roznych miestach spolocne zastavky, ale dostanu sa tam inou trasou. (a teda im to trva iny cas sa tam dostat) - ked odidu z vychodzej zastavky naraz, tak tam pridu presne v medziintervale a ked pojdu z vychodzej v medziintervale, tak sa tam zas stretnu. A ked to nie je zrovna konecna, tak zas tam sa moze niekto stazovat na to iste....