KLF-V Parizi trasa metra nevedie len tak halabala pod a nad povrchom.(Ja som v Parizi bol a viem o com hovorim)Metro vedie pod zemou pricom par liniek je vedenych popod Seinu a niekolko nad Seinu co vsak pochopitelne pretoze tuneli su drahe ale ta trat vedie nad zemou v podstate len nas moste.A samozrejme vzhladom na geologicke zvrasnenie povrchu na niektorich miestach je nevyhnutne viest metro nad zemou.Napr.c.4.A co sa tyka elektriciek v Parizi su len dve trate ktore vytvaraju uzavrety kruh.
Metro v Dubravke:d3k0-(5536) to je samozrejme uplne jedno ze metro vedie po trase elektricky ved sme predsa na Slovensku!A pozor,stavba sa tym predrazi a uz niekto na z magistratu na tom moze profitovat,nie?
13sk-Ja by som bicykel ani nespominal pretoze dceru jednej mojej znamej vyhodil sofer z busu za to,ze mala na sebe skolsku tasku.
Elektricky v Petrzalke:nemyslim ze most cez Dunaj je hlavny problem ale bola Petrzalka vobec pre elektricku projektovana?Pretoze pokial viem ja uz za socializmu sa tam ratalo s vystavbou metra.
Metro v Dubravke:d3k0-(5536) to je samozrejme uplne jedno ze metro vedie po trase elektricky ved sme predsa na Slovensku!A pozor,stavba sa tym predrazi a uz niekto na z magistratu na tom moze profitovat,nie?
13sk-Ja by som bicykel ani nespominal pretoze dceru jednej mojej znamej vyhodil sofer z busu za to,ze mala na sebe skolsku tasku.
Elektricky v Petrzalke:nemyslim ze most cez Dunaj je hlavny problem ale bola Petrzalka vobec pre elektricku projektovana?Pretoze pokial viem ja uz za socializmu sa tam ratalo s vystavbou metra.
KLF