West-keby boli všetky kraje také isté malé ako Bratislava tak mysléim že by nebol problém.Pozri sa na Prešovský kraj-je obrovský a má veľkú nezamestnanosť.Košický-keby bol variant 12+12 tak by bol taký malý kraj ako Bratislavský, malá nezamestnanosť a nepotreboval by tak veľa peňazi z BA ,ale keďže teraz máme územie Michloviec, kde je obrovská nezamestnanosť tak je to proste hrozné a potrebujeme veľa peňazí.
Kockac
Trate je, podla mna, tak ci tak nutne rekonstruovat. Kto neveri, nech ide do Brna alebo Prahy pozriet sa, ake kvalitne maju trate tam.
Posledna elektrickova trat v byvalom Ceskoslovensku (okrem BA), ktora je cisto 1000mm, sa nachadza medzi mestami Liberec a Jablonec a postupne sa rekonstruuje (zdvojkolajnenie + prechod na normalny rozchod), v Liberci uz maju 1435 alebo kombinovane a stare Jablonecke trate su zrusene. (Info: Zeleznicny magazin, tusim 11/2000.) Mimochodom, zaujimalo by ma, preco to robia, ked je 1000ka o tolko lepsia? (Myslim to vazne.)
PS1: Travicka na kolajach je fakt velmi esteticka, aspon to, co som videl v Brne niekde 2 zastavky od stanice.
PS2: Pekny Novy rok prajem vsetkym.