Priatelia,
používam Vaše služby veľa rokov a som fanúšik Vášho úsilia. Ale dovolil som si povedať Vášmu vedeniu, že linka 201 - trolejbusová v časti stanica - Račanské, Trnavské mýto následne trh a nakoniec Zdravotná poisťovňa je neúmerne preťažená. Niekoľko trolejbusov musíte pustiť, pretože s babkami a dedkami nebudeme závodiť, kto koho vyhodí.
Môj primitívny návrh je aby linka 201 sa obrátila na Ružinovskom cintoríne (teraz 208) a 208 nech ide na Čilížsku spolu s 202 aj tak sú skoro prázdne.
Škoda elektriky. Toto logistické opatrenie by najmä starším ľuďom veľmi pomohlo, najmä ak vidia bus 22 ako ide prázdny do Slovnaftu a ostatné linky sú poloprázdne. Zabudnite na anglický audit a doporučenia a budte Bratislavčania.
Nekritizujem, je to len moje poznanie.
S úctou Jan.
Moje ID máte.
používam Vaše služby veľa rokov a som fanúšik Vášho úsilia. Ale dovolil som si povedať Vášmu vedeniu, že linka 201 - trolejbusová v časti stanica - Račanské, Trnavské mýto následne trh a nakoniec Zdravotná poisťovňa je neúmerne preťažená. Niekoľko trolejbusov musíte pustiť, pretože s babkami a dedkami nebudeme závodiť, kto koho vyhodí.
Môj primitívny návrh je aby linka 201 sa obrátila na Ružinovskom cintoríne (teraz 208) a 208 nech ide na Čilížsku spolu s 202 aj tak sú skoro prázdne.
Škoda elektriky. Toto logistické opatrenie by najmä starším ľuďom veľmi pomohlo, najmä ak vidia bus 22 ako ide prázdny do Slovnaftu a ostatné linky sú poloprázdne. Zabudnite na anglický audit a doporučenia a budte Bratislavčania.
Nekritizujem, je to len moje poznanie.
S úctou Jan.
Moje ID máte.
Kami
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.