DP: O elektronických tabuliach na Karosách by som pomlčal. Bol to práve Tam-Bus, ktorý mal ako prvý v Bratislave v roku 1992 elektronickú tabuľu. Vybavené nimi boli aj ďalšie dlhé TAMy, ale všetky tieto izraelské transparenty sa pokazili. Krátke TAM 232 A 116 majú panely BUSE a tie až na jeden všetky spoľahlivo fungujú. Sú väčšie a číslo linky je lepšie viditeľné ako na Karose a Ikaruse. Rovnako to boli práve Tam-Busy, ktoré prvé mali oddelenú kabínu vodiča s vlastnými dverami. Aj tak si myslím, že porovnávať celkovú kvalitu Tam-Busov 260/272/232 a Karosy B9xx je scestné, pretože zatiaľ čo jedny autobusy sú zo začiatku 90-tych rokov, druhé sú z konca. To potom môžeme porovnávať Karosu B7xx a ŠM 11. Za zmienku ešte stojí, že už teraz musia byť modernizované Karosy z rokov 1991 a 1992, TAMy v pohode jazdia ďalej.
DP
Karosa B 941E:
Pohony agregator Renault s automatickou prevodovkou s vestavenym zpomalovacim retarderem, protismykovy a protiblokovaci system ABS/ASR.Predni a zadni cast vozu je propojena kloubovym mechanismem,ktery je skryt velicekvalitnim mechem.Standartne montovany topici a predehrivaci pristroj, jehoz provoz je nezavisly na motoru.Pracoviste ridice je odeleno od prostoru pro cestujici prosklenou kabinou a zvlastnimi dvirky.Predni panoramaticke jednoduche zaskeni umoznuje ridici velmi dobry vyhled.Palubni deska je tvorena ergonomicky usporadana pristorji a ovladaci., ktere jsou umisteny v zornem poli ridice.Sloupek volantu je nastavytelny ve vsech smerech.Myslis si, ze se to furt nejak srac?Ja ne.
DP.