Turbo! Tak sa sakra zamysli, preco v Prahe su Karosy OK a u vas sa rozpadavaju. Myslis si, ze Praha dostava nejake super-extra-special-Prague-edition buses, ktore sa nekazia? Sakra fix, Blavaci, uz si uvedomte, ze vase Karosy su v rozbitom stave preto, ze sa o nich neviete starat! A nenadavajte na Karosu, vasi vodici a udrzbari uz dokazali znicit aj uplne nove I435! (Vam totiz vyhovuju len tie vozidla, ktore odolaju aj vasim vodicom, aj vasim udrzbarom, ako napr. nemozny zastaraly, pomaly a smradlavy I280.) Praha ma Karosy pohodove. Dokonca aj Presov ma b741-ky z roku 1992 a su uplne v poriadku, dokonca 319-ka po navrate z generalky vyzera lepsie nez nova.
Neverim, ze by tam vyrobca daval 4 typy linolea! Kto dolamal plasty a sedacky? Snad nie ony samy! A kto to neopravil (a mal)? Vasa udrzba.
Neverim, ze by tam vyrobca daval 4 typy linolea! Kto dolamal plasty a sedacky? Snad nie ony samy! A kto to neopravil (a mal)? Vasa udrzba.
Turbo
Dnes som siel linko 21/20. Voz c. 1316. KAROSA JE SROT!!!! Prsalo do vnutra, a nielen cez klb, to je na karosch bezne. Interier vyzaral uplne hrozne, naratal som 4 typy linoela, ajtak bolo sem-tam vidno dosky. Sedacky poprevalovane, operadla boli sem-tam prehnute dozadu, takze sa tam nedalo rovno sediet, lebo cloveka to tlaci na stranu. Plastove kryty (ci uz pri dverach, alebo aj vo vleku na kable) boli komplet dolamane, ubohy motor ledva vozom hybal, proste som sa dnes opat presvedcil, ze KAROSA JE SROT. Nech sa na mna nikto nehneva, ale bohuzial je to tak. Keby mali prazaci take karosy ako my, alebo aspon v takom stave, urcite by na ne nadavali.