Turbo: Oznacovace vo vlaku mozno vobec nebudu - predsa len 48 V != 24 V... Takze asi budu na zel. staniciach (o tom sa vcera rozpravalo na porade v DPB).
Palec: Dik za info. No aspon niekto o posilneni dopravy vie. Zaujimave, ze vcera (4 dni pred vinobranim) o nicom nevedel veduci prevadzky vo Vozovni Krasnany. Asi to dopadne ako minuly tyzden, ked mu vo stvrtok oznamili, ze od soboty bude nejaka vyluka, a ze treba spravit nejake tabule... Preto tabule 5 a 7 vyzeraju tak ako vyzeraju...
Martiner/Si/BEUS: Pekny clanok, skoda, ze ho ludia nepochopili. Ved si precitajte diskusiu k clanku na ich webe. Vsetci chcu metro a nevidia ako ich nas genialny magistrat taha za nos.
Andy: Oki, ak to vybavis, budem len rad. Dik.
BEUS: Vlak zacne jazdit este pred vylukou 53. Malo by to byt natrvalo, od 15.12.2002 = novy grafikon ZSR by mal byt predlzeny az do Vajnor. Ked sa bude stavat most do Vajnor, 53ka bude jazdit po Vychodne s pripojom na vlak. Vlak by mal premavat len solo - 2x1 vozen v prac. dnoch, 1x1 vozen cez vikend. Vraj bez vlecniakov. 1 vozen by mal byt pripraveny ako zaloha.
BEUS: Ked uz spominas 3025, tak tu vraj momentalne testuju plynari, lebo ma novy motor.
Pepino:
Palec: Dik za info. No aspon niekto o posilneni dopravy vie. Zaujimave, ze vcera (4 dni pred vinobranim) o nicom nevedel veduci prevadzky vo Vozovni Krasnany. Asi to dopadne ako minuly tyzden, ked mu vo stvrtok oznamili, ze od soboty bude nejaka vyluka, a ze treba spravit nejake tabule... Preto tabule 5 a 7 vyzeraju tak ako vyzeraju...
Martiner/Si/BEUS: Pekny clanok, skoda, ze ho ludia nepochopili. Ved si precitajte diskusiu k clanku na ich webe. Vsetci chcu metro a nevidia ako ich nas genialny magistrat taha za nos.
Andy: Oki, ak to vybavis, budem len rad. Dik.
BEUS: Vlak zacne jazdit este pred vylukou 53. Malo by to byt natrvalo, od 15.12.2002 = novy grafikon ZSR by mal byt predlzeny az do Vajnor. Ked sa bude stavat most do Vajnor, 53ka bude jazdit po Vychodne s pripojom na vlak. Vlak by mal premavat len solo - 2x1 vozen v prac. dnoch, 1x1 vozen cez vikend. Vraj bez vlecniakov. 1 vozen by mal byt pripraveny ako zaloha.
BEUS: Ked uz spominas 3025, tak tu vraj momentalne testuju plynari, lebo ma novy motor.
Pepino:

Beus
Vzhladom na rekonstrukciu nadjazdu zo Seneckej cesty do Vajnor (jeho napojenie na uz vybudovany nadjazd nad Sen.c.) a s tym spojenu nutnu vyluku liniek 53, 56 a 65 sa DPB dohodol so ZSR o tom, ze sa zacne znovu vyuzivat trat zo stanice Bratislava-Filialka na Predmestie a budu tade chodit vlaky do Vajnor.
Prakticka realizacia: ZSR zrekonstruuje komplet tratovy zvrsok (nie vsetky kolaje) od Predmestia az po Trnavske myto - to uz maju takmer hotove, dnes rano som videl ako podbijali rekonstruovane priecestie na Riazansku, inac je vymeneny zvrsok uz vsade a chyba im len usek za garazami medzi Riazanskou a Jarosovou a peron pri tom useku. Po takto zrekonstruovanej trati budu premavat vlaky so 4-5 zastavkami (je viacero verzii) z Trnavskeho Myta na ZST Vajnory (ak sa nepletiem).
Vlaky budu tvorene najpravdepodobnejsie voznami radu 810 (cize SM-11 na kolajniciach - motor Skoda ML634, automatika Praga 2M70, 1 hnacia naprava s reverzibilnym prevodom, konstrukcna rychlost 80km/h, neoficialna vyssia) (mozno s vlecnakmi 010/011), comu nasvedcuje to, ze uz jedna 810-tka bola videna ako s par ludmi prisla z mesta na ZST Vajnory, chvilu tam pobudla a potom plnym plynom zdrhla nazad - zrejme robili skusobne jazdy.
Pre interval vlakov je tiez viacero verzii, uvazovalo sa vraj s intervalmi od 20 do 30 minut. Zda sa, ze do chudiniek 810-tok namontuju cvikace R&G Mielec a ak budu mat linkove oznacenie, tak pravdepodobne 53.
Takze sa mame na co tesit, teda aspon ja sa uz tesim. A tentoraz bez ironie