Reply on: david11 #254490:
A ako si teda predstavuješ trasu a interval linky 90, ak by k Danubiane chodil nejaký vymeták z Čunova (označme ho 199)? Lebo ak chceš zachovať 90 v trase Nové SND - Rusovce, tak mi to vychádza na navýšenie výkonov (je jedno či pôjde k Danubiane minibus alebo kĺb, vodiča musíš zaplatiť tak či tak). Ak chceš nechať linku 90 len v trase Nové SND - Jasovská, tak by to bolo zhoršenie dopravy pre Jarovce a Rusovce.

Autobus39
Ďalšia pozoruhodnosť je, že kým v Haagu som do vozidiel HTM mohol nastúpiť a vystúpiť ktorýmikoľvek dvermi, v Amsterdame do autobusu (kĺbového) GVB som mohol nastúpiť len prednými dvermi, aby vodič mal kontrolu, kto si nepípne kartu.(pípanie pri výstupe je potom v záujme cestujúceho, pretože inak sa účtuje cestovné až na konečnú). A šok som zažil v amsterdamskej električke, kde som mohol nastúpiť prvými a predposlednými dverami húsenice a pri tých predposledných bola búda so sprievodkyňou, ktorá mala úlohu bachárky a kontrolovala pípnutie karty. Check in a check out sa zjavne týka všetkých, aj tých s časovými lístkami.
Na železničných staniciach je to jednoduché, pretože vstup a výstup je len cez turniket, ten sa otvorí len po pípnutí karty alebo lístka.
Takže na jednej strane je cestovanie jednoduché, netrebe na to predplatené lístky ani aplíkácie a na kartu funguje každý označovač, ale na druhej strane sú isté reštrikcie na obranu proti čiernym pasažierom.
Doprava je všade pomerne pravidelná a bez tlačenice. Takmer nikdy som ešte nestál, vždy som našiel sedadlo.