Mali by zvysit casove intervaly na linke 70 lebo nie je mozne ze spoj ktory vezie do centra mesta skoro cele biskupice a cele vlcie hrdlo ma v rannej aj vo vecernje spicke interal 15minut a to nehovorim este o tom ake su tie autobusy plne ked vypadne nejaky spoj.
Podľa hlavného mesta sa pri stavbe takého rozsahu, ako je stavba električkovej trate, kde sa vystriedajú desiatky firiem, môže stať, že niektorá z firiem ani napriek referenciám a platným zmluvám svoju prácu v požadovanej kvalite neurobí. „Mrzí nás, že my sme si tohto ‚žolíka‘ vytiahli práve pri prístreškoch, ktoré sú pre komfort používania električkovej trate veľmi dôležité,“ dodal Bubla.
Takže všetko ostatné bolo hotové načas a v požadovanej kvalite? Alebo bolo v balíku viac žolíkov ako hracích kariet a mesto si ich ťahalo jedného za druhým?
Momentálne asi nie je možné ukončiť regiobusy niekde na okraji mesta, lebo mesto nemá peniaze na posilnenie náväznej dopravy. Ak by sa všetky busy od Senca ukončili na ZP, tak to linka 4 nepoberie. Takisto 72 by mala problém, keby všetko od Šamorína končilo pri cintoríne.
Mňa by ešte zaujímalo, ako má Arriva nastavené obehy vozidiel, lebo často vidím ísť po Ružinovskej služobné jazdy na/z Astronomickej. Trošku potom nechápem zmyslu skrátenia tých liniek, keď vozy furt behajú do depa a späť. To ich mohli ukončiť radšej až na Prievozskej.
Neplánuje sa v budúcnosti nejako dobudovať zastávka Chatam Sófer pre linku 9? Neviem síce, ako by sa tam zmestila, ale označenie nástupíšť ako keby ráta s tým, že táto zastávka by mohla pribudnúť, keďže autobusy tam majú nástupištia E, F namiesto C, D.
Tak kedysi všetko brali viac dopytu linky 3 a 5...
Linka 7 v trase Rača- Obchodná- Tunel- Most SNP- Jesenskeho- Centrum- Obchodna- Rača by ponúkla zaujímau alternatívu ...
Len potom čo ďalej
L1 by musela ísť do Petržalky lebo 3ke by sa zhoršil interval na 4 minúty...
Momentálne je to asi najrozumnejšie vyriešené, lebo čakal som že z Petržalky nebude taký dopyt aký je...
Je to stiesnené a neprehľadné. Choď tam a presvedč sa osobne v špičke.
Snáď BID od decembra zruší všetky výstupy na stanici tak ako už zrušila SAD DS pred 2 rokmi, a snáď ešte viac liniek ukončí na Bajkalskej. Na Nivy by som ťahal len farebné linky, teda čo najmenej.
L4 fajn, ale kým tá ele príde na novú dobu alebo trnavské mýto, a teda na významný prestupný bod, nebodaj na špitálsku, tak z HLST už dávno by som bol v cieli, sedel a pil kávu.
Mne a určite aj iným vyhovovalo zastavovanie na mestských zastávkach na, ktorých sa nestojí v trase z Petržalky. Úspora času.
Podobne bude priamy skôr na Nivách skôr ako cestovanie z Astronomickej či zo Z. Pieskov. Záleží kam cestuješ. L90,91 ťa tiež nevyloží na Jasovskej, ale ide až do centra.
Nepovedal by som, že nikto nemá problém, skôr to ľudia berú ako nutné zlo kvôli výlukám. L80 má problém odviezť ľudí do mesta aj keď ide vložený spoj s klbákom.
Ide skôr o tú kratšiu otočku: ... - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Rača. A v tomto smere, aby bola spoločná zastávka Centrum s e-3. Cez tunel nie, to by naozaj vozilo vzduch. Cestujúcemu z Rače je väčšinou jedno, ak ide do iba do centra, či vystúpi na Vysokej, alebo na Mariánskej.
Som PRDúch, ale mám ešte malý úväzok, 1-2x/týždeň, keď som v Bratislave (asi 60% času), idem do práce. Leto bývam skoro celé mimo BA. Napriek tomu mám električenku na celý rok, lebo predstava, že by som musel stále myslieť na to, že si mám kúpiť/označiť lístok, že by som uvažoval nad tým, či sa mi oplatí zviezť sa MHD 1-2 zastávky, je mi dosť nepríjemná. S električenkou sa cítim slobodný - hop on, hop off, ako som už písal v inom príspevku.
Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.
Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ribbit