Nepovedal by som, že nikto nemá problém, skôr to ľudia berú ako nutné zlo kvôli výlukám. L80 má problém odviezť ľudí do mesta aj keď ide vložený spoj s klbákom.
Ide skôr o tú kratšiu otočku: ... - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Rača. A v tomto smere, aby bola spoločná zastávka Centrum s e-3. Cez tunel nie, to by naozaj vozilo vzduch. Cestujúcemu z Rače je väčšinou jedno, ak ide do iba do centra, či vystúpi na Vysokej, alebo na Mariánskej.
Som PRDúch, ale mám ešte malý úväzok, 1-2x/týždeň, keď som v Bratislave (asi 60% času), idem do práce. Leto bývam skoro celé mimo BA. Napriek tomu mám električenku na celý rok, lebo predstava, že by som musel stále myslieť na to, že si mám kúpiť/označiť lístok, že by som uvažoval nad tým, či sa mi oplatí zviezť sa MHD 1-2 zastávky, je mi dosť nepríjemná. S električenkou sa cítim slobodný - hop on, hop off, ako som už písal v inom príspevku.
Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.
Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Podľa toho aké kvantum sa ráno vozí v relácii Zochova - Chatam Sofér a poobede späť by to využitie malo. Keď tade jazdili L6,7 tam nebol River park a ani Zuckermandel, kde je množstvo kancelárii. Predtým tam boli tri vežiaky a jeden pavilón z výstaviska PKO.. No a mali sme aj zastávku Tunel pre linky jazdiace cez Tunel ďalej do Karlovky. Čiže vtedy tam bola ďaleko lepšia obsluha oproti súčasnosti.
Ty si ako R. Augustín, aj ten trpel nezdravou fixáciou na túto autobusovú stanicu. Ja, ako majiteľ nehnuteľnosti v Bratislave, vnímam zvýšenie daní ako jednostranné rozhodnutie magistrátu.
Nikde som sa však nedozvedel, či tá znížená kapacita nedostačuje, keď je okolo také haló. Ty tú odpoveď vieš? Je kapacita zmenšenej AS nedostatočná? Ak áno, máš k tomu nejaké čísla/informácie ako a kedy sa to prejavuje?
Čo som tam napísal? Že kombinácia automaty a appka a online obchod a kto je tak lenivý, že nič z toho nespraví, tak nech si tie 3€ priplatí u šoféra. Mal 3 iné možnosti, nevyužil ich, tak nech platí. Žijeme v roku 2025
Dávaš rovnaké argumenty ako ľudia, čo tvrdia, že aj v roku 2025 tu má Slovenská pošta roznášať žlté lístky a nemajú sa rušiť do budúcna.
Toto argumentovanie dôchodcami je úplne mimo. Žijeme vo svete, čo sa vyvíja. Majú sa vzdelávať postupne, počítače, mobily, je to všeobecná vec. Počítače tu máme 25 rokov, smartphony 18 rokov. Automaty na lístky tu máme cez 50 rokov.
Cestujúceho, ktorého odradí nutnosť kúpiť si lístok v apke, s najväčšou pravdepodobnosťou odradí aj nutnosť kúpiť si lístok v automate.
U väčšiny týchto cestujúcich podľa mňa nie je problém, že si samoobslužne lístok kúpiť nevedia alebo nemôžu, ale že si ho samoobslužne kúpiť nechcú. Skrátka chcú dať niekomu mincu do ruky a nad ničím ďalším nerozmýšľať.
Najideálnejšie by bolo 7 otočiť za Blumentálom, ale chýba tam obratisko. Obrat na stanici bolo najmenšie zlo a stačil na to rovnaký počet vozov. Navyše tam aspoň v špičke na Blumentáli existovala možnosť prestúpiť smerom na stanicu. Existovala obava, či to po zrušení linky 2 bude problém alebo nie. Či by radič vymenili alebo nevymenili nebolo v možnostiach DP. Ten okruh nič nerieši, a to vozenie vzduchu od Obchodnej cez tunel na nábrežie by už neprekážalo? Mali sme to tu viackrát a nikdy to využitím neoslňovalo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
shaggy
Nikde som sa však nedozvedel, či tá znížená kapacita nedostačuje, keď je okolo také haló. Ty tú odpoveď vieš? Je kapacita zmenšenej AS nedostatočná? Ak áno, máš k tomu nejaké čísla/informácie ako a kedy sa to prejavuje?