Reply on: Ike #253764:
Ja si myslím že jeho návrh nie je zlý, len potrebuje vypilovať. To povedal aj on sám.Napríklad namiesto 45 stupňovej čiary by som ho pod mostom nechal chvíľu ísť rovno dole (aby zastávky Sad, Farského a Jungmannova boli nad sebou a písané z ľavej strany zastávok) a zvyšok trasy horizontálne ako súčasne s tým, že Dunaj tam ostane aby bolo jasne, kde to je.
Dať do schémy hlavný geograficky bod mesta (rieka) nie je chyba. Aj etalón schém Londýnskeho Metra (vrátane originálu Harryho Becka) tam má Temžu.
Vladimír
V neposlednom rade je tu princíp "susedova tráva zelenšia". Je typické, že v cudzom prostredí nás fascinujú práve veci, ktoré u nás nemáme. Hoci ak by sa rovnaké riešenia použili u nás, boli by sme schopní ich odmietnuť.
Lyonské riešenie je zaujímavým pohľadom, no som presvedčený, že keby sa toto isté aplikovalo v Bratislave, tak práve z tohto fóra sa budú ozývať výkriky, že aj cestujúci v Dúbravke (kde by visela super podrobná mapa západnej časti Bratislavy + schéma električiek) má právo nájsť na mape Lieskovec.