A prečo nie je stránka DPB v angličtine, keď prekladáme do angličtiny aj Driver's training? Prichádzajúci turista informácie na webe vopred nepotrebuje? Len v teréne?
Ja mám tiež dobré skúsenosti (zo vzťahu s cestujúcimi, so štýlom jazdy už menej ako hovoril Valec (2022), z ich pohľadu sa zastávky najlepšie obsluhujú z ľavého pruhu pri rýchlosti MPR+15 )
@stanod - v tom linku pisu o dopravnom znaceni docasnom a jeho respektovani a termine.
Ten BUS pruh co ide od zastavky Karpatska az ku krizovatke s Racko mytom, je len docasny? Ten by mohol zostat trvaly..
V bratislavskom regióne cestujem Arrivou málo, ale vyslovene zlú skúsenosť som asi ešte nemal. Naopak, pri mojej ostatnej ceste minulú sobotu zo Senca do Bratislavy som natrafil na mimoriadne pohodového vodiča - napriek tomu, že som sa najprv márne snažil použiť nepodporovanú kartu, komunikoval normálne a priateľsky.
Písal som to pod typ vozidiel ale všetky T6
29T 7431-7450 okrem 4ks 32,33,41,42 sa mi zdá
30T ostalo 8ks v JD zo série 7501-7515 zvyšok je v Krásňanoch
Neviem sa úplne dopátrať k informácii, koľko a ktorých električiek sa tam presunulo. Je niekde prehľad? Len podľa katalógu som našiel časť Škodoviek (netuším podľa akého kľúča). Predpokladám, že aj všetky T6ky sa vrátia? K2S zostávajú v JD?
Ike