Reply on: Andrej #253145:
No napr. večerné behy po centre BA. V električke sme čakali pokiaľ prejde celý konvoj na 15 min. a zdrhol mi vlak.
. Snáď nechceš tvrdiť, že vlastniť auto je iné ako vlastniť bicykel - spoplatnenie jedného ale nie druhého je diskriminácia
.



Neviem fakt prečo je pre vás tak dôležitá priechodnosť IAD teraz kvôli uzavretej ceste alebo na nábreží po vybudovaní cyklopruhov. Centrum miest ako aj Bratislavy je úzky priestor a objektívne IAD je veľmi neefektívne nakladanie s týmto priestorom.
. Niekde naratal ze zo 7 pruhov sa auta musia zaradovat do jedneho v podjazde Bajkalskou
.
Ma178rek
Pomohlo by aj to keby sa upraví ostrovček medzi odpajacou vetvou z D1 a zastávkou prístavný most (tam kde je zasypaný most)
Ale ono to funguje v princípe tak že čím viac pruhov tým väčšie zápchy...
Keď som bol pred rokom v Bahrajne tak jedna z hlavných ciest mala 14 pruhov a kolóny tam boli nonstop...