Magistrát v kocke: severná tangenta sa nebude projektovať kým nemá krytie, riešením prudkého nárastu áut má byť alternatívna doprava. (Prečo teda objednali od DPB menej km, nevysvetlili.)
https://dennikn.sk/3805160/na-sancovej-ulici-v-bratislave-zostanu-styri-pruhy-mesto-nema-peniaze-na-projekty-ktore-by-ju-odlahcili/
Posledný nech zhasne.
https://dennikn.sk/3805160/na-sancovej-ulici-v-bratislave-zostanu-styri-pruhy-mesto-nema-peniaze-na-projekty-ktore-by-ju-odlahcili/
Posledný nech zhasne.
samkoh
2. Je nejaký oficiálny údaj, aké maximálne stúpanie(v promile, nie príklad typu HP Vrchslatina/Hájik v ZA/...) vie pravidelne degeš na agregát vyjsť bez technických následkov?
3. Je úsek Búdková-Na Hrebienku/Depo Hroboňova-Súbežná najhorší kopec pojazďovaný MHD v dosahu trolejbusovej trate, alebo sa treba mať podobne na pozore aj napr. pri teoretickom spojení 33+139, alebo 44+145+vlárska, ...(nenapadajú mi rýchlo ďalšie strmé MHD kopce v blízkosti trolejbusových tratí) ?