Reply on: N/A #246152:
Začiatok je pevne stanovený a nie je problém posledné výlukové spoje označiť poznámkou, že spoj ide iba v prípade neskoršieho obnovenia pôvodnej trasy. Všimol som si, že maratón sa koná každý rok, takže niektoré výlukové plány je možné použiť aj opakovane.
Pochybujem, že oddelenie cestovných poriadkov je celoročne pracovne vyťažené na 100%. Takže niektoré veci je možné pripravovať aj vopred, dokonca aj s tým, že sa niektoré varianty sa nedostanú do praxe.
Ale vieme ako to funguje v DPB. Keď sa kedysi otváralo obchodné centrum Eurovea (1), tak v DPB z toho boli šokovaní a začali riešiť linkové vedenie v oblasti pár dní vopred. Keďže si asi nikto z managementu nevšimol stavebný ruch vedľa DPB a nikomu ani na um nezišlo, že by mohla prísť v súvislosti s tým nejaká požiadavka na zmenu organizácie dopravy.
ale keď zadám slovo vŕšky samostatne, tak mi ho prečíta normálne.
by som prijal do vozidla miesto anglického hlásenia
Ike
DPB za túto prácu samozrejme zamestnancov zaplatí, ale zaplatíš to na konci dňa ty, ako obyvateľ mesta.
Skúsim Ti dať jednoduchší príklad:
Mesto si nevie vybrať z troch variantov severnej tangenty a postaví teda všetky tri a potom sa "uvidí". A keď sa uvidí, zvyšné dve varianty zbúra. Tu tvoja argumentácia so súkromníkom úplne zlyháva.
Na to, aby boli grafikony v tabuliach a informačnom systéme je pri dnešnom rozsahu výluk potrebné, aby sa vytvoril komplet alternatívny grafikon a samozrejme je potrené zabezpečiť, aby bola medzi vodičmi minimálna chybovosť.
No a z toho kompletne alternatívneho grafikonu sa použije zopár minút a zvyšok bola úplne zbytočná práca a aj to nie je garancia, že bude vzhľadom na operatívu použiteľný. Ako keby si na obed ošúpal zemiaky a hodil ich do koša.
Preto vravím, že je v prvom rade bolo potrebné zabezpečiť, aby rozsah výluk nebol takto gigantický, lebo zastaralý informačný systém, ktorý vyžaduje množstvo manuálnych vstupov a do toho disciplinovanosť vodičov, dnes cestovanie rozhodne nezachráni.