Reply on: Urbanway 2423 #245843:
Neviem ako plné jazdia školáky, ale:a) nemám problém s prednostnou prepravou žiakov
b) neviem si predstaviť že by na náhodný školák jazdiaci 1-2 krát za deň prišiel taký dav iných cestujúcich že by to zrazu nepobralo ľudí
Súhlasím že školáky na Mokrohájsku sú trochu iný prípad, ak by tam hrozilo že dôjde k porušeniu bodu B, tak tam si viem predstaviť vylúčenie prepravy.
Urbanway 2423
Ak by sa skrátili 520, 540, 550 a 565 po Záhumenice, tak zmestili by sa v špičke do 3 a 7 aj ľudia z PAD? Časť síce jazdí električkou už teraz, ale 3 a 7 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú.
610, 620, 630 a 632 by bolo lepšie viesť po Rožňavskej a ukončiť ich až na Bajkalskej, odkiaľ jazdí viac liniek ako 4 a tiež by to mohlo odľahčiť 53, ktorá by sa mohla zredukovať.
7xx linky by mali aspoň v špičke viesť až na AS (príp. k Novému SND), pretože trolejbusy by to asi nezvládali. V budúcnosti by mohol byť prestupný terminál aj pri OC Slovnaftská, kadiaľ raz povedie električka.
Mimo špičky má skrátenie regionálnych liniek zmysel, ale v špičke by to v niektorých smeroch spôsobovalo zbytočné problémy.