Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #244452:
Obávam sa, že Vesny nie sú tak prepracované ako tie Hermany, čo sú v IDS JMK. Podľa mňa mnohé veci, ktoré by sme chceli aby boli aplikované sa ani nedajú na Vesnách.
Reply on: samkoh #244451:
"tým, že vodič mimo BA ešte stále aj kontroluje lístky, tak potrebuje vedieť, ktorú zónu má kontrolovať" - Nie, nepotrebuje. Potrebuje vedieť či máš lístok pre zónu kde si + do nasledujúcej zastávky. Ak chceš ísť niekam ďalej načierno, tak to môžeš spraviť aj dnes nahlásením skoršej výstupnej zastávky.

Zrovna v pondelok som dosť jazdil po IDS JMK, kde tiež vodiči regionálnych busov kontrolujú lístky a čuduj sa svete, napriek tomu že som mal lístok na karte, ani raz som výstupnú zastávku nehlásil 🙂 Celý proces je výrazne rýchlejší a plynulejší. Priložím kartu, vodičovi sa zobrazí aké lístky na nej mám a tým je to vybavené.

V podmienkach IDS BK si to predstavujem tak, že priložím kartu a vodičovi sa zobrazí hláška "Platný lístok do XYZ, 1x obyčajný". Pod tým možnosť "doplatok" ak cestujúci chce cestovať za hranicu zón kde mu lístok platí, alebo dokúpiť ďalšie osoby.
Reply on: 810zssk #244443:
tým, že vodič mimo BA ešte stále aj kontroluje lístky, tak potrebuje vedieť, ktorú zónu má kontrolovať, či je na tom lístku zapísaná(ak si si ten lístok kupoval u Arrivy)/v zónovom dosahu od zóny pípnutia(ak si si ho kupoval v MHD/na nástupišti žst./žz.)
V tomto ohľade mi ešte napadlo: vidí OOD aj druh VHD, v ktorého označovači som si pípol elektronický lístok?
A ešte jedno využitie hlásenia cieľovej zastávky mi napadlo: dá sa podľa toho jednoduchšie zistiť priemerná frekvencia výstupu zo spoja na nejakej zastávke typu PK, Sedláčkov Jarok, Budmerice, Silnica...
Reply on: Solider #244448:
Neviem ci toto je spravne riesenie. Ak planuju vyradovat T3G vo velkom ked pridu nove eliny tak by ich teraz mali pouzivat co najviac, aby sa nezopakovalo to co sa stalo s 7757+58. Kedze TV8 tiez rekuperuje tak podla mna by bolo najvhodnejsie aby menej jazdili tie najhorsie zehlicky.
Praha spúšťa testovanie novej trolejbusovej trate - https://www.cs-dopravak.cz/z-letnan-do-cakovic-vyjel-poprve-trolejbus/ 👍
Reply on: Andrej #244447:
Pre veľký úspech to jedna z vypravených T3G už vzdala. Najvyšší čas to nahradiť čo naviac vozmi T3P.
Reply on: Pe67 #244358:
Vyzera skor ze sa dost obmedzila premavka T3G, niektore kusy sa teraz vypravuju dost prilezitostne. Vsetko so zberacom klbom vzad je uz aspon tyzden mimo prevadzky.
Správne to chápem že čipové karty s bonusovou zľavou (Jánskeho plaketa) ide vybaviť len na pobočke? #facepalm

Edit: Detto sa mi nedarí nájsť online objednávku prenosnej karty, čo už je totálna haluz.
Reply on: Ričard #244444:
Čierný pasažier nie si, ale vodič ťa podľa mňa nepustí dnu 🙂
Reply on: 810zssk #244443:
A keď nemám nič priložené a vytlačené, tak som čierny pasažier?

Ualá, číslo príspevku za sto bludišťákov! 😏
Reply on: Ričard #244442:
Áno, dokonca treba aj hlásiť výstupnú zastávku (lebo §78 štandardyneplatiaaktoemtestnenaprogramoval)
Reply on: 810zssk #244412:
Ja mám pri nástupe s platným eCL z iného vozidla niečo niekam prikladať? 🤔
Reply on: Ondrej17 #244419:
Budú to tak mať všetky. Niektoré však ešte nemajú to číslo ani na kabíne, ani na tom plaste hore.
Reply on: Valec #244439:
Ďakujem 🙂 Už to asi chápem, na tých RJ vlakoch to platí lebo si to nechávajú kompenzovať za vnútroštátny úsek a z tých peňazí sa im to oplati uznávať už aj na medzištátnom, čo na 901 nejde kedže vnútroštátny úsek nie je...
Reply on: 810zssk #244437:
Téma sa otvorila ale zároveň sa z rakúskej strany zatvorila spolu s tým, že nebude povolená vnútroštátna doprava.
Reply on: Viko #244436:
Nie že sa chystá, ale budú sprístupnené skôr, ako by si predpokladal. 😉
Zaujala ma poznámka na webe IDS že na 901 neplatí Klimaticket. To som síce vedel, ale pri tej príležitosti mi napadlo že to by možno nemuselo byť úplne odveci. Rokovalo sa o tom a vyšlo to ako finančne nevýhodné? Alebo technické problémy? Alebo sa to vôbec neriešilo?

Neviem aké sú tam kompenzácie, ale Regiojet vo vlakoch (ktoré sú komerčné) uznáva Klimaticket dokoca až po Břeclav/Hegyeshalom, takže by som predpokladal že im z toho padá dosť peňazí na to aby sa to ekonomicky oplatilo v porovnaní s tým čo bežne v strednej Európe účtujeme za jednorazové lístky.
Reply on: Valec #244431:
To rád počujem.
S google mapami sa nechystá spolupráca na využívaní dát o prímestskej doprave?
Reply on: Valec #244432:
sedí tvoja verzia, mne to nejako blbo Google mapy posunuli, pozeral som podľa streetview a spätne som to nekontroloval. Ospravedlňujem sa za mylné udanie presnej novej polohy. Ale z prevádzkového hľadiska 👍, že sa už nestojí na vrchole horizontu pred križovatkou na pomerne využívanom prechode pre chodcov.
Reply on: Ričard #244433:
Obrat je cez Dunajskú, viď strana 4 prílohy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.