Turbo, mozem ti ukazat dalsich aj 10 liniek ktore chodia tiez beznadejne narvate a ak sa ti nahodou podari presadit posilnenie 21 tak to skonci tak, ze zas prave z tychto liniek stiahnu neake vozy. Btw, VW BA si plati prevadzku "zmluvnej dopravy" (ZD), v ramci BA beah vyse 10 vozov z roznych miest na smenu aj zo smeny. Zvycajne idu 2 busy z jedneho miesta z casovym odstupom. Nastupne miesta na ZD su napriklad Safarikovo nam, Hl. stanica, Aut. stanica, Antolska,... Na to aby si sa mohol zviezt takymto spojom ti staci zavodny preukaz VW, nic za to uz neplatis, takze to ze zamestnanci VW cestuju normalnou MHD treba riesit neak inak (co takto skratit 21 len niekde do DNV a dalej nechat behat len neaky posilovy spoj ? :-))prestup by si uz asi romysleli.
btw, letne grafikony... na niektorych spojoch to vyzera tak, ze sice v spicke beha spojov menej, ale spicka trva dlhsie, takze v case ((17-18) - (19-20)) je linka oproti normalnemu grafikonu dokonca posilnena. Bohuzial posledna schodza dopadla tak ako dopadla, takze som nemal moznost to predebatovat s kompetentnymi v DP...
btw, letne grafikony... na niektorych spojoch to vyzera tak, ze sice v spicke beha spojov menej, ale spicka trva dlhsie, takze v case ((17-18) - (19-20)) je linka oproti normalnemu grafikonu dokonca posilnena. Bohuzial posledna schodza dopadla tak ako dopadla, takze som nemal moznost to predebatovat s kompetentnymi v DP...
Turbo
Co asi napisem? no moj komentar k linke 21>
Toto zazijete kazdy pracovny den ak idete linkou 21 o cca. 18:00 do devinskej.
Ako napr: voz c. 1318 na 21/2. Od SAV je nacpaty do prasknutia, ste radi ze sa vobec zmestite do dveri. Voz huci ako hovado, vzadu je komplet zasraty, cmudi ako parna masina a to este aby sa nepokazil. Lebo ak vas vyhodi na dialnici alebo inde tak verte ze do dalsieho voza sa nenacpete! Pokial vam vobec zastavi, bol som totiz svedkom ze nasledujuci voz pokazeny srot obisiel a ludi nachal tam... Akoze to co je? Za toto platime cestovne?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Interval 20 minut evidentne nestaci!!!!!!!!!!! A vypraval som sa aj s vodicmi ako to oni vidia. Podla nich su tieto "kajdikony", ako to niektori nazyvaju, nedostatocne. A to este nepouzijem vyrazy ako oni. Podla mna za to KARK az tak nemoze, ale ak by sa niektorym ludom v podniku chcelo, tak by 21tka mohla chodit castejsie. Aspon do osmej. Potom uz staci interval 20 minut, aj ked nestaci ani ten ale da sa to v buse vydrzat. Cez vikendy by mohli posilnit 20 minutovy interval v case ked su vo WV smeny, lebo vtedy je to natrieskane. Odporucam ludom, obzvlast oddeleniu tvorbe grafikonov, povozit sa a zistit ci dnesna situacia staci. Nechcem nikoho urazat, mozno sa o tom jednoducho stale este nevie, ale urobte s tym nieco! Skutocne nerad kydam na MHDcku ale v pripoade 21tky sa inak neda. Je to naozaj jediny priamy spoj centra s DNV. Tak prosim, ak cita toto niekto ktory to moze zmenit, aspon to skuste. Dakujem. Este jeden postreh: ked este existovala linka 121 a 122 tak to docela malo zmysel. Lebo dost casto sa stava ze na sidlisku vystupi 75 percent cestujucich. Ale v pripade smeny vo WV je bus nacpaty takmer az po obratisko. Ja osobne chodim po zastavku NOVOVESKA a teda viem ako to vyzera. Niekedy ma to tak vytoci (najma ked sa tam dusim pol hodinu), ze aj KARK ktory akurat dosiel z naseho "genialneho" magistratu je oproti mne kludnucky ako kilo prachu hojdajuce sa na lampe.