108 neexistuje Posledný krát premávala do roku cca 1992 ešte s Ikarusmi 280. Trolejbusove linky začinaju od 201 s vynimkou linky 33 Linka 208 !!! je slabo vytažená a takmer zbytnočná
Dobrý deň, zaujímalo by ma, kedy sa sprevádzkuje aj trolejbus 108? Od 10. 5. sa do ulíc vrátili aj busy 191 a ostatné, ktoré boli "dočasne" odstavené, takže trolejbus č. 108 je posledný nesprevádzkovaný... Deti už chodia do škôl, dospelí do práce a dôchodcovia sa stále ťahajú s nákupmi hore Šulekovou po vlastných...
Prave mna napadlo - existuje niekde informacia o poruchovosti vozidiel v tomto meste? Niektore, napr. New York maju zoznam vozidiel metra podla toho kolko km dokaze typicke vozidlo zajazdit pred poruchou. Existuje take nieco aj pre Bratislavu?
OFFTOPIC:
Zdravím, vie niekto akým spôsobom boli uchytávané svetelné reťaze na vozidlách MHD u nás? najmä staršie kúsky ako T2 kde sa muselo ísť na 100% neinvazívnym spôsobom. Nemá niekto fotku s detailmi uchytenia? Vďaka
Určite nekydá. To bola len náhoda, lebo slovo "platan" je voľne zameniteľné za slová ako Zber a likvidácia odpadu, Centrum voľného času, ZOO, Verejné osvetlenie a mnohé ďalšie.
A keď sa teda vrátime k tvojej zmysluplnej otázke, tak tie peniaze na tento jeden konkrétny prechod sa nenašli preto, lebo 5 platanov alebo preto, že sa realizovali prechody na miestach, kde to je viac potrebné.
To bola irónia a odkaz na jednu pieseň populárnej hudby. Tak sa teda opýtam: Čím si zaslúžili, že spomedzi všetkých rozpočtových položiek boli ako jediné zaradené do tohto zmysluplného porovnania?
K dnesnemu cp je jednoduche sa dostat na imhd vdaka tomu zvyrazneniu, ale uz na zajtra to znamena hladat kalendar a pripadne oznamy o vynimkach, alebo sa to snazit odhadnut podla vyhladavaca. Medzitym som zistil ze cestovny poriadok na https://dpb.sk/sk/vyhladavac-spojenia berie do uvahy zadany datum aj v tabulkach, ked sa klikne na "Cp-denny", co je v principe to k comu som sa snazil dopracovat
a kde hovorim o zbytocnych stromoch? odcituj mi prosim
vecne sa pytam, preco sa dokaze zrealizovat projekt 5 platanov a nie jeden priechod?
pises o patente na pravdu a zaroven si doplnas vyznamy podla vlastneho presvedcenia, tazko potom diskutovat
Nebol by to obyčajný prechod. Je tam 70tka a pri týchto rýchlostiach sa už robia prechody so svetelnou signalizáciou.
A k tomu, že veď tam už bol len toľko, že všetko, čo sa robí na novo musí spĺňať aktuálne štandardy. Ak už raz došlo k jeho zrušeniu, tak nový je možné logicky zriadiť len na základe súčasných predpisov a nie tých, ktoré platili pred desiatkami rokov.
A čo vlastne podaktorí máte s tým whataboutistickým protiplatanovým rantom? Okrem toho, že tomu nerozumiete, tak ani nechcete porozumieť, čo samozrejme ale nebráni v presvedčení o vlastníctve patentu na jednoznačnú pravdu. No a hlavne, že sa na prvom mieste dá mimo misu nakydať na zbytočné stromy. Dosť úbohé.
"Mesto má obmedzené finančné prostriedky, obmedzené ľudské zdroje a obmedzený čas. Ak jedna z týchto zložiek chýba, tak sa projekt nerealizuje. Bodka. "
preco sa dokaze zrealizovat projekt 5 platanov a nie jeden obycajny priechod, ktory uz navyse v danej casti bol?
vidime tie obmedzene finacne prostriedky v praxi, doprava je v takom stave, ze ortodoxnych uzivatelov mhd na fanusikovskom portali sa najde spocitane na jednej ruke
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
martinah
vecne sa pytam, preco sa dokaze zrealizovat projekt 5 platanov a nie jeden priechod?
pises o patente na pravdu a zaroven si doplnas vyznamy podla vlastneho presvedcenia, tazko potom diskutovat