Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kedy sa vráti 4-,5-7,5-minútový celodenný interval na električky a podobne?
Nevie sa nahodou, že kedy sa premávka vráti do stavu pracovný deň? Už by to mohli dať zasa naspäť
Reply on: Maremi #239623:
Na Staromestskej na úrovni zastávky Zochova je v smere z Mostu SNP nehoda.
Co sa stalo v centre ? Most snp je totalne upchaty, 20min meskanie minimalne
Reply on: ratataj #239620:
to by som si nedovolil tvrdit, blataky sa vyskytovali v kolajovej sieti uz aj predtym ako zacali jazdit skodovky; ine rozlozenie je uplne jedno, podstatne su maximalne osove tlaky (takyto udaj som vsak aspon tu v databaze vozidiel nenasiel)
Reply on: ufo #239619:
no zrovna ŽSR by som ako príklad pri debate o údržbe tratí nespomínal, tam to je to v rovnakom štýle - čo nehrozí prúserom vyrieši sa pomalou jazdou
Reply on: toms #239607:
tie blaťáky su aj dôsledok nových škodoviek - iné rozloženie hmotnosti ako u K2x alebo súpravy Tx .
Reply on: Solider #239618:
Keby toto platilo, celé ŽSR by už bol jeden veľký blaťák.
Btw. pri reko KV bolo vidieť a je aj dosť foto tu na imhd príčinu tých blaťákov - rôzne inžinierské siete, ktoré boli vedené cez spodok trate a nakoniec tak zostali aj pri poslednej reko a pri menšom zanesení štrku bránili odtoku vody, ktoré zo začiatku ako tak fungovalo.

Takže blaťák sa nikam nepresunie. BA len robí nekvalitne už samotnú realizáciu projektov a údržbu nerobí vôbec...
Reply on: toms #239610:
Tie blaťáky už značia skôr pretrvávajúci problém s podložím, čo už podbíjanie nevyrieši. Mohlo by sa to vyriešiť tak, že sa blaťák kompletne rozoberie a položí tam trať nanovo, ale po väčšom daždi sa urobí o 5 metrov ďalej.
To treba kompletne celé aj s podložím prerobiť.
Reply on: si #239616:
Prax v BA (ale napríklad aj v Košiciach, kde je to ešte vypuklejšie) je čo pamätám taká, že údržba sa vykonáva výhradne rekonštrukciou, medzi rekonštrukciami sa to proste necháva chátrať a opravujú sa len veci, ktéré by trať zatvorili a mám pocit, že žiadna výmena vedenia na tom nič nezmení, keď to sabotuje stredný manažment, ktorý je tam zabetónovaný, nanajvýš si prehadzuje miesta medzi sebou.
Reply on: S499.1023 #239614:
no mne je prave z tychto dovodov ten otvoreny zvrsok aj sympatickejsi, ale bohuzial prax v BA je taka aka je....
Reply on: toms #239613:
Pritom račianska radiála je staršia.
Reply on: si #239611:
Pritom od samého začiatku zavádzania otvorených zvrškov bola jedným zo zásadných argumentov možnosť jednoduchšej údržby a strojového podbíjania.
Reply on: david1 #239612:
Njn, ale ta by sa mala snad do 2 rokov zacat komplexne rekonstruovat. V kazdom pripade, aj 2 roky je dost dlha doba, na to aby sa zanedbavala pravidelna udrzba.
Reply on: toms #239607:
Vajnorská radiála od zastávky Odborárska k vozovni detto..
To už je pomaly súvislý blaťák..
Reply on: toms #239610:
tak povedzme si uprimne, ani v minulosti sa priebezna udrzba nejak nerobila, to jednorazove podbitie a prebrusenie bohuzial na pravidelnosti nenabralo (podla mojho nazoru by to pytalo aspon 1x rocne pokial na trati nie su ine vady aspon podbit a prebrusit)
Reply on: si #239609:
Jop, to ze sa rekonstruovat komplexne nebude viem, skor mi slo o priebeznu udrzbu, ta vyzera byt v poslednych 2-3 rokoch dost zanedbana - teda sudim podla pribudajucich "blatakov"..
Reply on: Urbanway 2423 #239608:
vsak ono by sa podla spravnosti mala robit hlavne udrzba, aj ked blataky znamenaju ze sa ta priebezna uz dost zanedbala....
Reply on: toms #239607:
V blízkej dobe sa rekonštrukcia neplánuje, maximálne sa podľa mňa budú opravovať kritické úseky.
Neplanuje sa oprava racianskej radialy? Cim dalej viac je tam blatakov od Racka k vozovni Krasnany 🤨

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.