Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: toms #239610:
Tie blaťáky už značia skôr pretrvávajúci problém s podložím, čo už podbíjanie nevyrieši. Mohlo by sa to vyriešiť tak, že sa blaťák kompletne rozoberie a položí tam trať nanovo, ale po väčšom daždi sa urobí o 5 metrov ďalej.
To treba kompletne celé aj s podložím prerobiť.
Reply on: si #239616:
Prax v BA (ale napríklad aj v Košiciach, kde je to ešte vypuklejšie) je čo pamätám taká, že údržba sa vykonáva výhradne rekonštrukciou, medzi rekonštrukciami sa to proste necháva chátrať a opravujú sa len veci, ktéré by trať zatvorili a mám pocit, že žiadna výmena vedenia na tom nič nezmení, keď to sabotuje stredný manažment, ktorý je tam zabetónovaný, nanajvýš si prehadzuje miesta medzi sebou.
Reply on: S499.1023 #239614:
no mne je prave z tychto dovodov ten otvoreny zvrsok aj sympatickejsi, ale bohuzial prax v BA je taka aka je....
Reply on: toms #239613:
Pritom račianska radiála je staršia.
Reply on: si #239611:
Pritom od samého začiatku zavádzania otvorených zvrškov bola jedným zo zásadných argumentov možnosť jednoduchšej údržby a strojového podbíjania.
Reply on: david1 #239612:
Njn, ale ta by sa mala snad do 2 rokov zacat komplexne rekonstruovat. V kazdom pripade, aj 2 roky je dost dlha doba, na to aby sa zanedbavala pravidelna udrzba.
Reply on: toms #239607:
Vajnorská radiála od zastávky Odborárska k vozovni detto..
To už je pomaly súvislý blaťák..
Reply on: toms #239610:
tak povedzme si uprimne, ani v minulosti sa priebezna udrzba nejak nerobila, to jednorazove podbitie a prebrusenie bohuzial na pravidelnosti nenabralo (podla mojho nazoru by to pytalo aspon 1x rocne pokial na trati nie su ine vady aspon podbit a prebrusit)
Reply on: si #239609:
Jop, to ze sa rekonstruovat komplexne nebude viem, skor mi slo o priebeznu udrzbu, ta vyzera byt v poslednych 2-3 rokoch dost zanedbana - teda sudim podla pribudajucich "blatakov"..
Reply on: Urbanway 2423 #239608:
vsak ono by sa podla spravnosti mala robit hlavne udrzba, aj ked blataky znamenaju ze sa ta priebezna uz dost zanedbala....
Reply on: toms #239607:
V blízkej dobe sa rekonštrukcia neplánuje, maximálne sa podľa mňa budú opravovať kritické úseky.
Neplanuje sa oprava racianskej radialy? Cim dalej viac je tam blatakov od Racka k vozovni Krasnany 🤨
Reply on: Kubo03 #239604:
A čo 7ka? Mohla by sa pretrasovať cez nám. SNP a Obchodnú a aj tak ostať natrvalo. Kľudne nech každý druhý spoj ide okolo v opačnom smere. Jeden cez Blumental na SNPcko a spitalsku a spat a druhý zasa opačne. Bude to v zásade jedno a aspoň sa to celé v špičke prepojí trocha.
Reply on: Urbanway 2423 #239602:
No darmo, CAPY na L91 sú asi veľký luxus, takže pokiaľ poberú všetkých ľudí v 20 min intervale, tak je to stále v pohode 😁
https://dpb.sk/sk/zmeny-a-obmedzenia/oprava-elektrickovej-trate-na-americkom-nam-linky-3-a-9

Električky liniek 3 a 9 od 1.5. do 31.5. budú zastavovať na Vazovovej
Reply on: Urbanway 2423 #239602:
191 zatiaľ nebude obnovená
Takže od pondelka sa obnovujú 7 a 94, keď tu už pribudli ich CP? 191 stále nič?
Reply on: Viko #239595:
Cize klasicky, aby nebolo vidno na tabulu z pristresku?
Prímestské linky od 26.4.2021 premávka ako cez školské vyučovanie
Reply on: Viko #239598:
Niektori ludia holt urobia vsetko preto, aby sa nemuseli zivit pracou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.