Myslel som v konfigurácií 2+ET+2, prípadne ET na okraji. #237638
Nepohybujem sa v oblasti DH často, už vôbec nie v čase špičky, pri Vrakunskej ceste vidím riešenie len predĺženie Galvaniho. Inak zmestí sa ET na Kazanskú ?
Pokiaľ idú v ľavej stope tak určite nie, hrozí vypadnutie palíc (vzhľadom na polohu vedenia od buspruhu). Toto je už skôr otázka na nejakého pavučinára.
Presne tento istý prípad je za zastávkou "Košická,AS" smerom na Novohradskú, hneď za zastávkou je rozraďovacia výhybka. Pravidelne som v minulosti chodieval linkou 207 (ešte keď chodila starou trasou do Ružovej doliny) a vždy sa musel preradiť do priľahlého pruhu na 100m (a v pohode išiel 50 km/h), alebo ostal v buspruhu a išiel cca 20 km/h, lebo mu ledva dočiahli palice a hrozilo že mu zo stopy vypadnú. Pavučinári by to dokázali popísať lepšie.
Toto robia 212, 202 kvôli tomu že idú v ľavej stope, aby mohli ísť 50 km/h, lebo z buspruhu neviem ako by dočiahli palice do ľavej stopy (už to tu bolo v nejakom príspevku vysvetľované, nechce sa mi ho hľadať). Ak takto ide 201, tak potom neviem - v akom stave je ten buspruh, je to tankodrom (ako veľa buspruhov v meste), alebo sa tam dá ísť 50 km/h ???
ja som chcel vysvetliť ten nezmysel, ktorý vodičov pravidelne vidím urobiť. Nie situáciu kedy má vodič 201 v závese a robí jej miesto aby plynulo odbočila na zelenú odbčovaciu šípku. ale to keď vidím, že mám 201 pred sebou s odstupom, inak prázdny buspruh a ZBYTOČNE sa preradím do pravého (celkovo stredného) pruhu, prejdem niekoľko desiatok či 100 alebo koľko to je metrov ku križovatke s Miletičovou, aby som sa tesne pred križovatkou naspäť zaradil do buspruhu.
Od 13. 12 má jazdit linka 7 na ŽST Nové mesto (Stn. Nové mesto) ? V mape mestských dráhach je v tabulke pre využitie obratiska napísaná linka 7 ? Lebo v mape eletričiek 13.12 má linka trasu Hlavná stanica - ŽST Vinohrady a nie je ŽST Vinohrady - ŽST NM...
Myslím si, že Gagarinova zvládne BUS pruhy, stavebné úpravy by bolo vhodné riešiť len na miestach, kde vznikajú nepríjemné lieviky, ktoré blokujú aj samotnú MHD. Tam ja vidím dostatočnú priestorovú rezervu.
Slovnaftská sa riešiť dá tiež, snáď len samotná úprava vodorovného značenia by dokázala zázraky. Je inak tiež nedostatok aj v nerešpektovaní zákazu vjazdu zo strany IAD.
Problémom v tejto lokalite však dnes sú najmä Vrakunská a Vrakunská cesta. Kým riešenie prvej je nutné a realizovateľné, tej druhej by podľa mňa pomohla len zásadná zmena organizácie dopravy, na ktorú si zrejme nikto netrúfne.
Nespochybňujem, že občas niekto nastúpi/vystúpi na Hauerlande, len hovorím, že je zbytočný luxus, aby boli dve zastávky od seba vzdialené sotva 100 metrov, a to v úseku, ktorý je takmer na rovine. Súbežná má zmysel (v režime na znamenie), lebo je v primeranom vzdialenostnom aj výškom odstupe od predchádzajúcej aj nasledujúcej zastávky.
Debatovali sme o tom, padli nazory, s Peretsom sme sa o tom bavili (a co ak moj nazor nebol ten "spravny ekozeleny pro-mhd expertnou komisiou schvaleny"? Obcas treba povedat aj iny nazor) a ty sem prides, buchnes pastou do stola a ironicky povies "ty o tom nerozhodujes"...
Nuz keď toto je pristup DPB a ich zamestnancov k ludom, tak sa nedivim, ze pribuda viac a viac aut.
Neviem, ako súvisí téma buspruhov na Gagarinovej s premenovaním zastávok, ku ktorému som sa vôbec nevyjadroval.
Tiež neviem, prečo by som mal riešiť, ako práve ty cestuješ a či sa vykašleš alebo nevykašleš na šotoušstvo a MHD a neviem čo ešte - pokojne cestuj, ako uznáš za vhodné.
V príspevku, na ktorý reaguješ, boli uvedené hlavné dôvody, prečo sa buspruh používa tak, ako sa používa. Ak potrebuje linka idúca v priamom smere stihnúť zelenú na Miletičovej (t. j. štandardne cez pracovné dni), tak využije stredný pruh, v pravom BUS pruhu najmä v úseku pri Jarabinkovej nemôže spoľahlivo ísť 50 km/h vzhľadom na polohu vedenia.
A ak to nestíha a v následe je 201, umožní 201 sa zaradiť prvej pred križovatkou.
Hej, lebo MatejBA sa tak nudi v praci, ze musi vymyslat kraviny typu "premenujme zastavky len tak z nudy" - ci na to treba titul v DPB?
A sorry, ale od teba som cakal korektnejsi pristup s ohladom na to, ze snad vsetci viete, ze expert nie som. Ale fajn, kludne sa mozem na MHD a svoje sotoustvo vykaslat a zacnem chodit 100% casu autom, ak ta to potesi - pretoze ja uz nemam chut sledovat kazdy prd sucasneho vedenia DPB, ktore meni veci podla toho ako sa zobudi
EDIT: A ked to teda nie je problem, preco mame niektore useky s uzsim pruhom? Preco nemame rovno permanentne 1+Bus?
S tým rozdielom, že akosi po Gagarinovej nechodí električka a je tam vysoká frekvencia trolejbusov, autobusov MHD aj SAD, však?
Našťastie, MatejBA o tom nebude rozhodovať.
Veď práve R7 umožní odliv nemalej časti vozidiel z Gagarinovej.
Ak si si nevšimol, zúžené pruhy sú len na niektorých miestach, a na iných je už dnes profil 1+1, tak prečo by nemohol zostať potom, ako odtiaľ ubudne časť dopravy?
ivanbuto