-Diky ze konecne viem preco su druhe vagony niekedy tak spinave (hlavne predne sklo-to je na hanbu)
-Ja som v zivote nepovedal ze SOR je bez chyby. Ja len ze sa viac oplati, ak sa dorobia take detailiky ako prevodovka, pipanie (co je to zac?), hlucnost, rychlost a tak...
-Sufus>ked elina cuva, tak to nie je az tak hrozne ako ked si to frci 60 kilometrovou rychlostou
-Nizkopodlazne busy: ano, mame ich malo ale podla mna to zase netreba prehanat
-LEDky: vsimol som si, ze na 7107 svietia silnejsie ako na 7104 ale to je detail, mozno je to tym ze 7104 ma tusim este tie zelene bodky a 7107 uz len LED. Su uplne genialne.
-Mam pocit ze 7053 som sa este neviezol, na akej linke zvykne premavat?
-Preco DPB meni vozy na linkach? Zazil som ze nieco chodilo na linke 5, potom na 9 a neskor na 7.. btw. kedysi chodila 7 na K2 a teraz na supravach T6A5
-D3K0, Spectre-v sekcii elektricky by ste mohli napisat, ze v K2 su aj K2S, ja som to polhodiny hladal, takisto T6A5
-Ja som v zivote nepovedal ze SOR je bez chyby. Ja len ze sa viac oplati, ak sa dorobia take detailiky ako prevodovka, pipanie (co je to zac?), hlucnost, rychlost a tak...
-Sufus>ked elina cuva, tak to nie je az tak hrozne ako ked si to frci 60 kilometrovou rychlostou
-Nizkopodlazne busy: ano, mame ich malo ale podla mna to zase netreba prehanat
-LEDky: vsimol som si, ze na 7107 svietia silnejsie ako na 7104 ale to je detail, mozno je to tym ze 7104 ma tusim este tie zelene bodky a 7107 uz len LED. Su uplne genialne.
-Mam pocit ze 7053 som sa este neviezol, na akej linke zvykne premavat?
-Preco DPB meni vozy na linkach? Zazil som ze nieco chodilo na linke 5, potom na 9 a neskor na 7.. btw. kedysi chodila 7 na K2 a teraz na supravach T6A5
-D3K0, Spectre-v sekcii elektricky by ste mohli napisat, ze v K2 su aj K2S, ja som to polhodiny hladal, takisto T6A5

TeBeCe
Ja som hovoril o zberacoch na T6-kach. Tie jazdia len na zadny zberac. Pri T3-kach toto vsak nie je mozne, lebo nemaju vysokonapatove prepojenie v kuplovackach. A nejaky rozumnejsi dovod ma nenapada, lebo jazda na zadny zberac ma tu nevyhodu, ze prehadzovanie vyhybiek sa v tomto pripade robi uplne tesne pred vyhybkou ked je predny voz uz takmer na vyhybke (a nie vzdy sa podari)...