Len jeden kus? A co robi DPB, ked ma to vozidlo nahodou poruchu? Ma ako nahradu nejaku povedzme Karosu so zdviznou plosinou, alebo ho nahradi normalnym vozidlom?
Este k (asi mojim oblubenym :-))) nocnym spojom. Ani ja nechapem, preco na nocakoch v BA jazdi len jedna trakcia. Vyhovaranie sa na "nocnu udrzbu" sa mi nezda - v Prahe jazdi 12 bus-nocakov a 8 elino-nocakov, v Presove 1 bus-nocak a 2 troleje-nocaky (btw. v piatok a sobotu su obidva 15Tr, inak jeden 14Tr a jeden 15.). Inde prevadzka elektrickych nocnych spojov teda ide i s udrzbou, preco nie v BA?
A este snad k metru: ked sa v BA nepostavilo za byvaleho rezimu, tak sa este dost dlho nepostavi. Kto by mal na to vziat peniaze a kde? Mesto na to zuuuufalo nema (nema pomaly ani na 15 Tr!) a stat mame rozkradnuty. A keby to aj zacal dotovat stat, je nutne pocitat s krikom ludi z inych oblasti Slovenska, ze preco sa davaju peniaze na metro a nie na X a Y a Z v ich regione.
K digitalnym stitkom: bol som vyslovene okuzleny, ked som sa v BA viezol novym 15TrM na l.c. 212 v useku Hodzovo nam - Zimny stadion a ono to vo vnutri malo informacny system! Len som sa trochu divil, ze predny (na kabine vodica) a zadny (za klbom) stitok ukazuju zo zasady volaco ine.
Inac pozdravujem tvorcov stranky, je totalne super.
Este k (asi mojim oblubenym :-))) nocnym spojom. Ani ja nechapem, preco na nocakoch v BA jazdi len jedna trakcia. Vyhovaranie sa na "nocnu udrzbu" sa mi nezda - v Prahe jazdi 12 bus-nocakov a 8 elino-nocakov, v Presove 1 bus-nocak a 2 troleje-nocaky (btw. v piatok a sobotu su obidva 15Tr, inak jeden 14Tr a jeden 15.). Inde prevadzka elektrickych nocnych spojov teda ide i s udrzbou, preco nie v BA?
A este snad k metru: ked sa v BA nepostavilo za byvaleho rezimu, tak sa este dost dlho nepostavi. Kto by mal na to vziat peniaze a kde? Mesto na to zuuuufalo nema (nema pomaly ani na 15 Tr!) a stat mame rozkradnuty. A keby to aj zacal dotovat stat, je nutne pocitat s krikom ludi z inych oblasti Slovenska, ze preco sa davaju peniaze na metro a nie na X a Y a Z v ich regione.
K digitalnym stitkom: bol som vyslovene okuzleny, ked som sa v BA viezol novym 15TrM na l.c. 212 v useku Hodzovo nam - Zimny stadion a ono to vo vnutri malo informacny system! Len som sa trochu divil, ze predny (na kabine vodica) a zadny (za klbom) stitok ukazuju zo zasady volaco ine.
Inac pozdravujem tvorcov stranky, je totalne super.
Spectre
SORy niesu super uz len preto, ze kupovat v roku 2000 bus s automatikou je jednoducho navrat o storocie. Ja viem, ze na pohlad su to celkom pekne autobusiky, a cestuje sa v nich dobre, ale vzi sa do role vodica - nekvalitna prevodovka, s ktorou treba posilovat, a este k tomu blbo umiestnena paka. Neustale pipanie, ktore sa rozlieha po celom voze - no, nechcel by som to pocuvat stale. A nakoniec strasne pomaly reagujuce dvere, signalizacia "nevystupovat" na takej urovni, ze by som to, byt vodicom, rozkopal.
Teraz si povies, ze som zaujaty - naopak, keby sa v SORoch zmenilo len zopar technickych detailikov, okamzite by som zmenil nazor. SOR je dobry bus - nie je to taka hrkalka, ako Karosa, ale zatial nema velku perspektivu.