Mas pravdu TeBeCe. Aj ja som si to vsimol,
ked som isiel v sobotu po Sancovej. V oboch
prudoch isli klbove trofle a kedze viem
ze normalne tam take nechoia, som sa pozrel
na cislo linky. Teda ma to zarazilo, lebo
210 chodim denne, je to moja oblubena linka.
Teda je sranda ked cez pracovne dni davaju klasicke
dlzky a byva naplneny az po strop /a to nehovorim
o piarku/. A cez vikend daju "harmonyky", ktore
chodia takmer prazdne. Ale snad vedia, co robia...
ked som isiel v sobotu po Sancovej. V oboch
prudoch isli klbove trofle a kedze viem
ze normalne tam take nechoia, som sa pozrel
na cislo linky. Teda ma to zarazilo, lebo
210 chodim denne, je to moja oblubena linka.
Teda je sranda ked cez pracovne dni davaju klasicke
dlzky a byva naplneny az po strop /a to nehovorim
o piarku/. A cez vikend daju "harmonyky", ktore
chodia takmer prazdne. Ale snad vedia, co robia...
Turbo
KLF: nijej to ona, my me išli naším mestským histričákom č. 236 (už to viem naspamäť s písania tých pokecov k fotkám, hehe).
Trať na DD:
Pokial si pamätám, sa ing. Weigel vyjadril, že na žiadnom úseku na dlhé diely nepresahuje stúpanie 8 percent. Čiže eliny to podla mňa vyšlapú. A trať by som riešil uprostred vozovky spolu pre eliny a autá (napre. ako v rači, alebo bývalá trať na Štefánikovej) s tým, že by zostala štvorprúdová. Zatiaľ tam zápchy niesú, akurát dole pri vyústení na riviéru možno stojí sem-tam pár áut. Tam by sa to ale dalo rozšíriť. A keď sa v územnom pláne ráta s metrom tak iba toto: HAHAHAHAHAHA!
K tomu SCI-FI článku:
ten SOR B4.8 vlastne navrhol Spectre, ja som iba urobil zvyšné vozidlá a popis. takže aby ma neobvyňoval s krádeže nápadov. d3k0 to asi nevedel. Onáč môj obľúbený hlod je SOR B1.5!