DP:
- V Blave je taka situacia, ze dalsie skrty v autobusoch by uz boli neunosne. Zo SORmi vsak nesuhlasim, lebo kazdy nezaujaty clovek, ktory ma aspon trochu technicke vedomosti musi uznat, ze SOR je jednoducho onicom.
- Idealne riesenie su pre nas trolejbusy 21Tr, 22Tr a plynofikacia autobusov.
- S-Bahn je blbost, ale metro VAL je este vacsia. Taketo voziky na pneumatikach, alebo co to je maju kapacitu zhruba ako bezna elektricka K2. Nemohli by sme radsej urobit poriadnu rychlodrahu? Ved ak pojde vyvoj takto dalej, tak budu v Petrzke skorej trolejbusy, ako metro.
- V Blave je taka situacia, ze dalsie skrty v autobusoch by uz boli neunosne. Zo SORmi vsak nesuhlasim, lebo kazdy nezaujaty clovek, ktory ma aspon trochu technicke vedomosti musi uznat, ze SOR je jednoducho onicom.
- Idealne riesenie su pre nas trolejbusy 21Tr, 22Tr a plynofikacia autobusov.
- S-Bahn je blbost, ale metro VAL je este vacsia. Taketo voziky na pneumatikach, alebo co to je maju kapacitu zhruba ako bezna elektricka K2. Nemohli by sme radsej urobit poriadnu rychlodrahu? Ved ak pojde vyvoj takto dalej, tak budu v Petrzke skorej trolejbusy, ako metro.
SufuS
Zaujaly mě fotky slovenských tramvají, kde je často vidět zdvižený pantograf u druhého vozu, a to v Bratislavě i v Košicích. To je u vás normální? Proč se pořád musíte od nás tak odlišovat (mimo jiné červenými majáčky na policejních vozidlech, a dalšími)?
Ještě bych rád dodal něco k pražským nočním tramvajím. Na vedení linek není co zlepšovat, i ty intervaly by byly docela slušné, kdyby ovšem noční tramvaj nesloužila jako pojízdná noclehárna nejrůznějším individuím, často velmi nelibého zavnějšku. Člověk zkrátka nastoupí do tramvaje, ale všechna místa jsou už obsazena právě zmíněnými osobami. To se potom o kultuře cestování moc mluvit nedá, a člověk jde raději pěšky.