Už mám asi sklerózu, ale zabudol som na najdôležitejšiu info. BUBLIFUK, čiže Tambus 4400 je ODSTAVENÝ!!!!! Začiatkom mesiaca som ho videl, ako ho ťahá dielenská Liazka. Myslel som si - bežná porucha, ale ako ma informoval Spectre, stojí v Petržalke bez motora. Je to o to horšie, že mala motor z 1400, nakoľko pôvodný motor 4400 nejaký dobrák v 1994 zadrel. Ak tento motor neopravia, tak máme po oboch prototypoch Tambusov s pôvodnými motormi KHD8. Takže držte palce, aby technici v Petržalke našli chybu a opravili ho, aby nás ďalej vozil a veselo bublal.
Peter P.
Meno-nick- ohľadom dvojstováku mi hovoríš z duše-najradšej by som bol, keby už lietal po Bratislave, ako kedysi. Reálnejšie vyzerá vrátenie 18, 31, ktoré, ako som sa dozvedel od kurátora zbierky, by najradšej presunuli do DPB, nakoľko nemajú miesto na uvažované deponovanie muzeálnej K2 v Brne-Lišni. Jediný exponát, ktorý nám nevrátia je SGP 101, ktoré majú v perfektnom muzeálnom stave ako zástupcu prívesných vozidiel na rozchode 1000mm. Inak v Bratislavských Ustredných dieľňach sa dokončuje SGP 135, ktoré bude jazdiť v súprave s 38. Okrem neho existuje aj 141, ktorých podvozky sa náhodne zachránili pri rušení areálu traťovej údržby vo vozovni Martanovičova.
Juro- budem rád ak sa stretneme, môžeme podebatovať o železniciach v Bratislave i na Slovensku. Môžeš ma kontaktovať na mobil alebo prostredníctvom d3ko.