Reply on: kvorka #13566:
23 (odhliadnuc od trasovania) nie je cesta do pekla a NEpotvrdzujú to jej čísla. Neviem, či má zmysel sa o tom ďalej naťahovať, ale realita je taká, že z Východnej sú rozdiely medzi 23 a 28 minimálne. Graf nižšie. Spoj 5:25 z Východnej (l. 28) má výstup asi 15 ľudí pri Nemocnici, vozí na šiestu.Ak by sme akceptovali súčasné nálady cestujúcich, tak priame spoje na Sihoť požadujú aj zo Saratovskej, aj z Juhu II, aj z Východnej, žiadajú to aj občania z Novín, aj cestujúci zo Zámostia, z Laugaricia plus ešte všetci požadujú pridať spoje. Tu si je potreba uvedomiť, že to všetko jednoducho NIE JE splniteľné, inak by počas víkendov jazdilo na Sihoť buď hromada liniek s hodinovým intervalom (60-min. interval nosných liniek??), alebo hromada vzduchovozičov len preto, aby mali všetci priamy spoj.
mrcheef
Domnievam sa, že pre Záblatie a Vinohrady sú záujmovými cieľmi predovšetkým hlavná stanica, centrum mesta, nemocnica, občianska vybavenosť vrátane pošty pri Úspechu a Laugaricio. V Tvojom návrhu by ešte nebolo na škodu pridať nejakú polokružnú linku zo stanice cez most s okruhom Zlatovská-Brnianska-Vinohrady-most-stanica/alternatívne od mostu okolo Úspechu cez Staničnú ulicu k ŽST Zlatovce-Bratislavská-Detské mestečko-Vinohrady-most-veľká stanica (protismerný okruh voči 27 v oblasti Vinohradov, ktorý v Tvojom návrhu zostal. Uvedené by zabezpečilo aj spojenie Úspechu s Vinohradmi v opačnom smere akým ide cez celú oblasť linka 27. A čo je najpodstatnejšie, Vinohrady by tým získali konečne spojenie aj na autobusku a veľkú stanicu, minimálne do doby, pokiaľ nepríde k avizovanému predĺženiu podchodu v stanici v Zlatovciach k Vinohradom. Potom bude možné na cestovanie medzi Zlatovcami a veľkou stanicou použiť vlak.